ΑntinewsΤο αίτημα για την ανέγερση Ισλαμικού Τεμένους στην Αθήνα έχει μακρά ιστορία. Ουσιαστικά ξεκινάει από τα τέλη του 19ου αιώνα και καταλήγει με το επίσημο αίτημα της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος το 2006 προς το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.(ΥΕΠΘ) Η τότε Υπουργός Παιδείας κα Μαριέττα Γιαννάκου ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα και περί τα τέλη του 2006 έφερε σχέδιο νόμου στη Βουλή που υπερψηφίστηκε και πλέον αποτελεί Νόμο του Κράτους (Ν.3512/2006).Ο συγκεκριμένος νόμος μεταξύ άλλων προβλέπει την ίδρυση Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (ΝΠΙΔ) μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία «Διοικούσα Επιτροπή Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών».
Σκοπός του ΝΠΙΔ είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους που θα ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική. Το ιδρυόμενο από το Ν.3512/2006 ΝΠΙΔ διοικείται από επταμελές(7 μέλη) Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ) στο οποίο πέρα από Έλληνες κρατικούς λειτουργούς( 4 μέλη) συμμετέχουν και ένας εμπειρογνώμονας με γνωστικό αντικείμενο σχετικό με την Ισλαμική θρησκεία και δύο(2) εκπρόσωποι των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική που επιλέγονται από τον Υπουργό Παιδείας μεταξύ των προτεινόμενων από δύο νομίμως συγκροτημένα και πλέον αντιπροσωπευτικά σωματεία Μουσουλμάνων της Αττικής. Οι πόροι του ΝΠΙΔ διακρίνονται σε τακτικούς που προέρχονται από επιχορηγήσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού του ΥΕΠΘ για τη λειτουργία και συντήρηση του Τεμένους και έκτακτους που προέρχονται από επιχορηγήσεις, δωρεές, κληρονομιές, κληροδοσίες και κάθε είδους εισφορές φυσικών ή νομικών προσώπων κλπ.
Η Αθήνα σύμφωνα με πολλούς αναλυτές και τους εκπροσώπους Μουσουλμανικών οργανώσεων είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα στην οποία δεν λειτουργεί επίσημο Ισλαμικό Τέμενος. Είναι όμως ακριβής αυτός ο ισχυρισμός; Στην Αθήνα ήδη από τον Ιούνιο του 2007 λειτουργεί λατρευτικός χώρος χωρητικότητας περίπου 3.000 ατόμων( σύμφωνα με την κα Χάλα Ακάρι εκπρόσωπο του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Κεντρου) μέσα στο κτίριο που στεγάζει το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό κέντρο στο Μοσχάτο. Το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό Κέντρο λειτουργεί νόμιμα από το 2001 και το 2007 μετεγκαταστάθηκε από τους Αμπελόκηπους στο Μοσχάτο σε κτίριο που αγόρασε και ανακαίνισε έναντι 2,5 εκατ. Ευρώ Σαουδάραβας επιχειρηματίας.
Επομένως αναρωτιέται κανείς γιατί όλη αυτή η προπαγάνδα ότι δεν υπάρχει στην Αθήνα νόμιμος χώρος λατρείας για τους Μουσουλμάνους. Εξυπηρετούνται κάποιες σκοπιμότητες ή απλά επικρατεί άγνοια; Εκτός αυτού λειτουργούν περισσότερα από 100 άτυπα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Τα τζαμιά αυτά βέβαια λειτουργούν ημι-παράνομα και αυτό είναι και ένα από τα βασικά επιχειρήματα που επικαλούνται όσοι προκρίνουν την κατασκευή του επίσημου Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Όμως θα μπορούσαν οι ελληνικές αρχές εφόσον τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας να νομιμοποιήσουν ένα μεγάλο μέρος αυτών των άτυπων τζαμιών και να μην χρειαστεί να κατασκευαστεί ένα μεγάλο Τέμενος που μπορεί να οδηγήσει σε δημιουργία Ισλαμικού γκέτο, όπως η εμπειρία από άλλα ευρωπαϊκά κράτη μας έχει διδάξει. Για τους Μουσουλμάνους της Ελλάδας θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι Ελληνες, ποιοι νόμιμοι μετανάστες και ποιοι λαθρομετανάστες.
Κατά συνέπεια απο τον αριθμό τους θα προκύψει και ο λόγος της κατασκευής τους τεμένους. Πολλοί θα ανατρέξουν στην πολιτική πίεση της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος υπό τον Ναίμ Ελγαντούρ.Οι σχέσεις της Μουσουλμανικής Ένωσης της Ελλάδας με την μουσουλμανική αδελφότητα υπαρκτές και διόλου υπόγειες.Παρακλάδι της Μουσουλμανικής αδελφότητας και η γνωστή Τουρκική Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) ΙΗΗ .Παραδόξως το Κίνημα Γκιουλέν είναι αντίθετο στις πρακτικές της ΙΗΗ και παραδόξως το «Ίδρυμα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Ελευθεριών και Ανθρωπιστικής Βοήθειας (Internationale Humanitare Hilforganisation - IHH) είναι αυτό που έχει αναλάβει εργολαβικά στα Βαλκάνια την ενίσχυση της Ισλαμικής Τζιχάντ στην Συρία καθώς το κίνημα του Ουαχαμπισμού έχει πολύ βαθιές ρίζες Αυτό που μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα είναι να αποφευχθεί να περάσει υπό τον έλεγχο της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος το υπό ανέγερση Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών. Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτό; Η λύση είναι εξαιρετικά απλή. Θα πρέπει να μην οριστεί στο Ισλαμικό Τέμενος ιμάμης που θα προταθεί από τη Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος, καθώς επίσης και να μην οριστεί εκπρόσωπός της στο Δ.Σ του ΝΠΙΔ που είναι αρμόδιο για τη λειτουργία του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών.
Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλιστεί ότι το Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών θα χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων και όχι για την αύξηση της επιρροής ατόμων και οργανισμών που συνδέονται με εξτρεμιστικές Ισλαμιστικές οργανώσεις όπως η Μουσουλμανική Αδελφότητα.
Πρέπει κάποια να τα ξεκαθαρίσουμε άλλο τζαμί και άλλο τέμενος.Επίσης δεν μπορεί στο όνομα καμιάς λογικής να υπάρχει ταύτιση της Τουρκίας με το Ισλάμ γιατί απλά αυτό επιδιώκει η Τουρκική διπλωματία.Οσοι το πρεσβεύουν αναπαράγουν την τουρκική προπαγάνδα. Με την Τουρκία θα τις λύσουμε τις διαφορές μας σε άλλο επίπεδο και όχι πάνω στο Ισλάμ Το Ισλάμ ως θρησκεία αποτελεί και ταυτόχρονα πολιτική πρόταση.Είθισται δε κύκλοι αδελφοτήτων να παραγνωρίζουν το δίκαιο της δυτικής χώρας που εδρεύουν αναγορεύοντας την εξουσία τους πάνω απο αυτό , όμως σε ότι αφορά την προστασία που αυτό τους προσφέρει και τα δικαιώματα που απολαμβάνουν δεν επιθυμούν την μετάλλαξη του. Το ότι το υποτιθέμενο Ήπιο ή μετριοπαθές Ισλάμ αποτελεί τον προθάλαμο των τζαχαντιστών είναι πραγματικότητα, πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσουμε όλα τα επιμέρους ζητήματα με τρόπο που θα προστατεύει την Χώρα μας.Αυτό χρειάζεται έρευνα, κριτική και προπαντός ψυχραιμία.Οι κορώνες δεν ωφελούν όπως δεν ωφέλησαν ποτέ αυτόν τον τόπο, ούτε οι θερμοκέφαλοι παρήγαγαν πολιτικό πολιτισμό.
με υλικό απο το rimse.gr
Σκοπός του ΝΠΙΔ είναι η διοίκηση, διαχείριση και συντήρηση του Ισλαμικού Τεμένους που θα ανεγερθεί στα όρια του Δήμου Αθηναίων για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική. Το ιδρυόμενο από το Ν.3512/2006 ΝΠΙΔ διοικείται από επταμελές(7 μέλη) Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ) στο οποίο πέρα από Έλληνες κρατικούς λειτουργούς( 4 μέλη) συμμετέχουν και ένας εμπειρογνώμονας με γνωστικό αντικείμενο σχετικό με την Ισλαμική θρησκεία και δύο(2) εκπρόσωποι των Μουσουλμάνων που διαβιούν στην Αττική που επιλέγονται από τον Υπουργό Παιδείας μεταξύ των προτεινόμενων από δύο νομίμως συγκροτημένα και πλέον αντιπροσωπευτικά σωματεία Μουσουλμάνων της Αττικής. Οι πόροι του ΝΠΙΔ διακρίνονται σε τακτικούς που προέρχονται από επιχορηγήσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού του ΥΕΠΘ για τη λειτουργία και συντήρηση του Τεμένους και έκτακτους που προέρχονται από επιχορηγήσεις, δωρεές, κληρονομιές, κληροδοσίες και κάθε είδους εισφορές φυσικών ή νομικών προσώπων κλπ.
Η Αθήνα σύμφωνα με πολλούς αναλυτές και τους εκπροσώπους Μουσουλμανικών οργανώσεων είναι η μοναδική ευρωπαϊκή πρωτεύουσα στην οποία δεν λειτουργεί επίσημο Ισλαμικό Τέμενος. Είναι όμως ακριβής αυτός ο ισχυρισμός; Στην Αθήνα ήδη από τον Ιούνιο του 2007 λειτουργεί λατρευτικός χώρος χωρητικότητας περίπου 3.000 ατόμων( σύμφωνα με την κα Χάλα Ακάρι εκπρόσωπο του Ελληνο-Αραβικού Μορφωτικού και Πολιτιστικού Κεντρου) μέσα στο κτίριο που στεγάζει το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό κέντρο στο Μοσχάτο. Το Ελληνο-Αραβικό Μορφωτικό και Πολιτιστικό Κέντρο λειτουργεί νόμιμα από το 2001 και το 2007 μετεγκαταστάθηκε από τους Αμπελόκηπους στο Μοσχάτο σε κτίριο που αγόρασε και ανακαίνισε έναντι 2,5 εκατ. Ευρώ Σαουδάραβας επιχειρηματίας.
Επομένως αναρωτιέται κανείς γιατί όλη αυτή η προπαγάνδα ότι δεν υπάρχει στην Αθήνα νόμιμος χώρος λατρείας για τους Μουσουλμάνους. Εξυπηρετούνται κάποιες σκοπιμότητες ή απλά επικρατεί άγνοια; Εκτός αυτού λειτουργούν περισσότερα από 100 άτυπα τζαμιά σε διάφορες περιοχές της Αττικής. Τα τζαμιά αυτά βέβαια λειτουργούν ημι-παράνομα και αυτό είναι και ένα από τα βασικά επιχειρήματα που επικαλούνται όσοι προκρίνουν την κατασκευή του επίσημου Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών. Όμως θα μπορούσαν οι ελληνικές αρχές εφόσον τηρούνται οι κανόνες υγιεινής και ασφάλειας να νομιμοποιήσουν ένα μεγάλο μέρος αυτών των άτυπων τζαμιών και να μην χρειαστεί να κατασκευαστεί ένα μεγάλο Τέμενος που μπορεί να οδηγήσει σε δημιουργία Ισλαμικού γκέτο, όπως η εμπειρία από άλλα ευρωπαϊκά κράτη μας έχει διδάξει. Για τους Μουσουλμάνους της Ελλάδας θα πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι Ελληνες, ποιοι νόμιμοι μετανάστες και ποιοι λαθρομετανάστες.
Κατά συνέπεια απο τον αριθμό τους θα προκύψει και ο λόγος της κατασκευής τους τεμένους. Πολλοί θα ανατρέξουν στην πολιτική πίεση της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος υπό τον Ναίμ Ελγαντούρ.Οι σχέσεις της Μουσουλμανικής Ένωσης της Ελλάδας με την μουσουλμανική αδελφότητα υπαρκτές και διόλου υπόγειες.Παρακλάδι της Μουσουλμανικής αδελφότητας και η γνωστή Τουρκική Μη Κυβερνητική Οργάνωση (ΜΚΟ) ΙΗΗ .Παραδόξως το Κίνημα Γκιουλέν είναι αντίθετο στις πρακτικές της ΙΗΗ και παραδόξως το «Ίδρυμα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Ελευθεριών και Ανθρωπιστικής Βοήθειας (Internationale Humanitare Hilforganisation - IHH) είναι αυτό που έχει αναλάβει εργολαβικά στα Βαλκάνια την ενίσχυση της Ισλαμικής Τζιχάντ στην Συρία καθώς το κίνημα του Ουαχαμπισμού έχει πολύ βαθιές ρίζες Αυτό που μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα είναι να αποφευχθεί να περάσει υπό τον έλεγχο της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος το υπό ανέγερση Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών. Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτό; Η λύση είναι εξαιρετικά απλή. Θα πρέπει να μην οριστεί στο Ισλαμικό Τέμενος ιμάμης που θα προταθεί από τη Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος, καθώς επίσης και να μην οριστεί εκπρόσωπός της στο Δ.Σ του ΝΠΙΔ που είναι αρμόδιο για τη λειτουργία του Ισλαμικού Τεμένους Αθηνών.
Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλιστεί ότι το Ισλαμικό Τέμενος Αθηνών θα χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη των θρησκευτικών αναγκών των Μουσουλμάνων και όχι για την αύξηση της επιρροής ατόμων και οργανισμών που συνδέονται με εξτρεμιστικές Ισλαμιστικές οργανώσεις όπως η Μουσουλμανική Αδελφότητα.
Πρέπει κάποια να τα ξεκαθαρίσουμε άλλο τζαμί και άλλο τέμενος.Επίσης δεν μπορεί στο όνομα καμιάς λογικής να υπάρχει ταύτιση της Τουρκίας με το Ισλάμ γιατί απλά αυτό επιδιώκει η Τουρκική διπλωματία.Οσοι το πρεσβεύουν αναπαράγουν την τουρκική προπαγάνδα. Με την Τουρκία θα τις λύσουμε τις διαφορές μας σε άλλο επίπεδο και όχι πάνω στο Ισλάμ Το Ισλάμ ως θρησκεία αποτελεί και ταυτόχρονα πολιτική πρόταση.Είθισται δε κύκλοι αδελφοτήτων να παραγνωρίζουν το δίκαιο της δυτικής χώρας που εδρεύουν αναγορεύοντας την εξουσία τους πάνω απο αυτό , όμως σε ότι αφορά την προστασία που αυτό τους προσφέρει και τα δικαιώματα που απολαμβάνουν δεν επιθυμούν την μετάλλαξη του. Το ότι το υποτιθέμενο Ήπιο ή μετριοπαθές Ισλάμ αποτελεί τον προθάλαμο των τζαχαντιστών είναι πραγματικότητα, πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίσουμε όλα τα επιμέρους ζητήματα με τρόπο που θα προστατεύει την Χώρα μας.Αυτό χρειάζεται έρευνα, κριτική και προπαντός ψυχραιμία.Οι κορώνες δεν ωφελούν όπως δεν ωφέλησαν ποτέ αυτόν τον τόπο, ούτε οι θερμοκέφαλοι παρήγαγαν πολιτικό πολιτισμό.
με υλικό απο το rimse.gr