Επανέρχεται με αίτημα την ίδρυση ιδιωτικού νηπιαγωγείου στην Ξάνθη και γυμνασίου στη Ροδόπη η ΠΕΚΕΜ
Η αγραμματοσύνη της μειονότητας προϊόν καταπίεσης ή αντίστασης; Στο ερώτημα αυτό του Wagner ακαδημαϊκού ερευνητή στο Γαλλόφωνο Καναδά θα μπορούσε κανείς να αναζητήσει τις ρίζες των μεγάλων ποσοστών αναλφαβητισμού που συνεχίζει να παρουσιάζει η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης ακόμα και εν έτη 2013. Το ερώτημα αυτό ήταν μεταξύ των όσων ανέπτυξαν οι εισηγητές του πρώτου διεθνούς συνεδρίου, που διοργάνωσε η Πολιτιστική Εκπαιδευτική Εταιρεία Μειονότητας Θράκης (ΠΕΚΕΜ) με προσκεκλημένους καθηγητές από Ελλάδα, Αγγλία, Τουρκία και Βουλγαρία. «Διγλωσσία στη μειονοτική εκπαίδευση και ανάπτυξη γλωσσικών ικανοτήτων» ήταν το θέμα του συνεδρίου που άνοιξε τις εργασίες του το πρωί του Σαββάτου σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής.
-Επισημαίνει το γεγονός πως διανύουμε μια περίοδο κατά την οποία η επίτευξη μεγάλων εθνικών στόχων (παραγωγική ανασυγκρότηση – απεξάρτηση από το Μνημόνιο και τον δανεισμό, εθνική κυριαρχία) έρχεται σε αντίθεση με επί μέρους κοινωνικοοικονομικά συμφέροντα. Έτσι διαμορφώνονται πλειοψηφίες, που έχουν αντιφατικές δυναμικές (π.χ. μεγάλη αντίθεση στο Μνημόνιο, μεγάλη πλειοψηφία υπέρ του ευρώ). Φυσικά για ευνόητους λόγους δεν υπάρχει καμιά αναφορά στο τι προκάλεσε την οικονομική κρίση και για το ποιοι παράγοντες την επέτειναν. Πολύ έντεχνα το τετελεσμένο γεγονός της αναγάγετε σε αιτία και αποτελεί βάση της ανάλυσης του