των Γ. Παπανικολάου - Στ. Κοτζαμάνη |
20 Μαρτίου 2013
Πώς χτίζεται το “plan b” της Κύπρου
Προς Εκβιαζομένους και Εκβιάζοντες
Σε μια συνεστίαση στο Λονδίνο την δεκαετία του 1990, όπου βρισκόμασταν
στο ίδιο τραπέζι, με ρώτησες σε κάποια στιγμή: "Τι γίνονται τα αρχεία
κυρία Αργυρού, μήπως βρήκες τίποτα για μένα;" Και απάντησα: "Μέχρι
σήμερα, όχι". Και με χαμόγελο συμπλήρωσε: "Σε διαβεβαιώ ούτε και θα
βρείς". Απο Διάλογο του Κύπριου Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου με την συγγραφέα Φανούλα Αργυρού.
Για να βρεθείς στην θέση του εκβιαζόμενου θα πρέπει να κρατούν κάτι στα χέρια τους για σένα μα δεν αρκεί αυτό θα πρέπει να έχουν και άλλα πολλά στα χέρια τους για να αποδεχθείς τον εκβιασμό ως το αυτονόητο απο την μία και να αποδεχθείς και άλλους εκβιασμούς στο μέλλον.Δεν ξέρω τι θα βρουν ή τι κατασκευασμένο θα πλασάρουν ότι βρήκαν ξέρω μόνο τούτο πώς εάν εθελούσια δεν γονατίσεις ούτε νεκρό δεν θα μπορέσουν να σε γονατίσουν .Είναι το ίδιο με το δεν σηκώσαμε το κεφάλι στο ξάγναντο για να το βάλουμε ξανά στο ντορβά (κρεμασμένο στον ώμο).Συνειδητά και υποσυνείδητα ένας Αθώος δεν καθίσταται με αυτό τον τρόπο ακόλουθος ή αυλικός .Μην αναμένουν τίποτα άλλο παρεξόν το ανάθεμα του ΟΧΙ. οι εκβιάζοντες και οι ακόλουθοι τους.Φορές δε που οι ακόλουθοι αναπτύσσουν την δική τους δυναμική.
Στην ζωή πολλές φορές ανεξάρτητες φωνές συναντιούνται και συνυπάρχουν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στο κύλημα του χρόνου δεν θα βρεθούν σε παράλληλη ή αντίθετη φορά.Ο δημοκρατικός χαρακτήρας του ανθρώπου δεν απειλείται από την κριτική ειδικά δε όταν αυτή ειναι καλοπροαίρετη και σε επίπεδο λόγου.Δεν συνάδει με τον δημοκρατικό χαρακτήρα του ανθρώπου η αντιπαλότητα να εξελιχθεί σε προσωπική έχθρα.Ούτε συνάδει με τον δημοκρατικό χαρακτήρα ανθρώπου εν γνώσει του να επιτρέπει συμπεριφορές χειρίστου επιπέδου στους ακόλουθους τους.Οταν ηγείσαι μιας ομάδας , φορές που σε χαρακτηρίζουν οι πράξεις των συναδέλφων σου είτε το επιθυμείς είτς όχι
Για να βρεθείς στην θέση του εκβιαζόμενου θα πρέπει να κρατούν κάτι στα χέρια τους για σένα μα δεν αρκεί αυτό θα πρέπει να έχουν και άλλα πολλά στα χέρια τους για να αποδεχθείς τον εκβιασμό ως το αυτονόητο απο την μία και να αποδεχθείς και άλλους εκβιασμούς στο μέλλον.Δεν ξέρω τι θα βρουν ή τι κατασκευασμένο θα πλασάρουν ότι βρήκαν ξέρω μόνο τούτο πώς εάν εθελούσια δεν γονατίσεις ούτε νεκρό δεν θα μπορέσουν να σε γονατίσουν .Είναι το ίδιο με το δεν σηκώσαμε το κεφάλι στο ξάγναντο για να το βάλουμε ξανά στο ντορβά (κρεμασμένο στον ώμο).Συνειδητά και υποσυνείδητα ένας Αθώος δεν καθίσταται με αυτό τον τρόπο ακόλουθος ή αυλικός .Μην αναμένουν τίποτα άλλο παρεξόν το ανάθεμα του ΟΧΙ. οι εκβιάζοντες και οι ακόλουθοι τους.Φορές δε που οι ακόλουθοι αναπτύσσουν την δική τους δυναμική.
Στην ζωή πολλές φορές ανεξάρτητες φωνές συναντιούνται και συνυπάρχουν χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στο κύλημα του χρόνου δεν θα βρεθούν σε παράλληλη ή αντίθετη φορά.Ο δημοκρατικός χαρακτήρας του ανθρώπου δεν απειλείται από την κριτική ειδικά δε όταν αυτή ειναι καλοπροαίρετη και σε επίπεδο λόγου.Δεν συνάδει με τον δημοκρατικό χαρακτήρα του ανθρώπου η αντιπαλότητα να εξελιχθεί σε προσωπική έχθρα.Ούτε συνάδει με τον δημοκρατικό χαρακτήρα ανθρώπου εν γνώσει του να επιτρέπει συμπεριφορές χειρίστου επιπέδου στους ακόλουθους τους.Οταν ηγείσαι μιας ομάδας , φορές που σε χαρακτηρίζουν οι πράξεις των συναδέλφων σου είτε το επιθυμείς είτς όχι
Μνημόσυνο για τη 19η επέτειο από τη δολοφονία του Θεόφιλου Γεωργιάδη
Με αφορμή τις δύο αναρτήσεις του Ιστότοπου Ινφογνωμων αναφορικά με το Κουρδικό ζήτημα και τον Θεόφιλο Γεωργιάδη Κάποια στοιχεία μας επιτρέπουν να συμπεράνουμε πώς ο κουρδικός Εθνικισμός διατηρείται εντός και εκτός Τουρκίας σε πολύ υψηλό επίπεδο.Η πολιτική συμπεριφορά των Κούρδων θα διαφανεί στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις αρχή γενομένης των Εκλογών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Αλλαγές στον χάρτη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με μείωση του αριθμού των Μητροπολιτικών Δήμων και αύξηση του μεγέθους τους).Σε αυτό θα πρέπει να επικεντρωθεί η προσοχή μας.Απο εκεί και πέρα η απόσυρση του PKK ήταν απόλυτα επιβεβλημένη καθώς έκλεισε τον κύκλο της η στρατιωτική δράση των Κούρδων Η όποια συνέχιση της θα προκαλούσε περαιτέρω επιπλοκέςΟμως επιμένω η παρουσία της Αμερικανικής Αντιπυραυλικής Ασπίδας και η παρουσία των αντιαεροπορικών συστημάτων με στόχο την προστασία του Ισραήλ απο Ιρανική επίθεση γεννούν εύλογα ερωτήματα για το μέλλον των Νοτιοανατολικών Κουρδικών περιοχών
Καραμπόλα σε Ελλάδα και Ευρωζώνη
Ανφάλ: 25 χρόνια από τη γενοκτονία των Κούρδων
Του Τζεμίλ Τουράν
Είκοσι πέντε χρόνια πέρασαν από το Ανφάλ, την επιχείρηση ριζικής εξόντωσης των Κούρδων από τους μπααθιστές του Σαντάμ Χουσεΐν. Η λέξη «ανφάλ» είναι αραβική και με βαθύ θρησκευτικό νόημα, αφού μ΄ αυτήν επιγράφεται το 8ο κεφάλαιο του Κορανίου` σημαίνει δε «λάφυρο». Ετσι, σαν λάφυρα, θέλησε ο Ιρακινός δικτάτορας τους Κούρδους -και σαν έπαθλο τις ζωές τους- κι εξαπέλυσε εναντίον τους οκτώ Ανφάλ για να ολοκληρωθεί η γενοκτονία. Από τις 22 Φεβρουαρίου ώς τις 6 Σεπτεμβρίου του 1988.
Ρωσικός στόλος στη Μεσόγειο
ΜΟΣΧΑ Του Θανάση Αυγερινού
H Ρωσία χρειάζεται πολεμικό στόλο, που θα είναι σε θέση αποτελεσματικά να δρα σε διάφορα σημεία των ωκεανών, τόνισε πρόσφατα ο νέος υπουργός Αμυνας της Ρωσίας, Σεργκέι Σαϊγκού, επιμένοντας, παρά τις αντιρρήσεις, στην αρχική δήλωσή του ότι δημιουργείται άμεσα (και θα δρα επισήμως από το 2015) στολίσκος Μεσογείου, που θα συγκροτείται έως και από 10 πλοία.
Λείπουν οι ήρωες και ο «λόγος»
Μιχάλης Κοσμίδης Μπορεί να λείπουν οι ηρωικές φυσιογνωμίες
που θα ενέπνεαν τους δοκιμαζόμενους λαούς της Ελλάδας και της Κύπρου,
ευτυχώς όμως υπάρχουν ακόμα τα αρχαία πρότυπά τους, όσο κι αν δεν
μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα απέναντι στη σύγχρονη τραγική
καθημερινότητα.Αυτές τις μέρες το αμερικανικό πανεπιστήμιο Χάρβαρντ άρχισε μέσα
από το Διαδίκτυο την παράδοση μιας ενότητας μαθημάτων για τον Αρχαίο
Ελληνα Ηρωα. Στο επίκεντρο βρίσκονται θεμελιώδη ερωτήματα, όπως το τι
σημαίνει να είσαι άνθρωπος και το πώς οι αντιλήψεις των αρχαίων για τους
ήρωες και τους αντιήρωες μπορούν να μας βοηθήσουν στην κατανόηση της
«ανθρώπινης κατάστασης».
Η Ατραπός της Δημοκρατίας-Μια διδακτική Ιστορία για τους "σταυροφόρους ιδεών" της Σύγχρονης Ελλάδας
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΑΪΔΑΡΟΥ…
Μια μέρα o γάιδαρος ενός αγρότη έπεσε σε ένα πηγάδι. Το ζώο φώναζε απελπισμένα για ώρες κι ο αγρότης προσπαθούσε να καταλάβει τι έπρεπε να κάνει. Τέλος, αποφάσισε ότι το ζώο…ήταν γέρικο, και τα έξοδα που απαιτούνταν για να το βγάλει από το πηγάδι ήταν πολλά.Δεν άξιζε τον κόπο να προσπαθήσει να σώσει τον γάιδαρο. Το μόνο που σκέφτηκε να κάνει ήταν να το θάψει ζωντανό. Κάλεσε όλους τους γείτονές του να έρθουν και να τον βοηθήσουν. Πήραν όλοι από ένα φτυάρι και άρχισαν να πετάνε χώματα στο πηγάδι. Στην αρχή, ο γάιδαρος συνειδητοποίησε τι συνέβαινε και φώναξε φρικτά. Μετά όμως, προς έκπληξη όλων, ησύχασε. Λίγα φορτία χώμα αργότερα, ο γεωργός κοίταξε κάτω το πηγάδι κι έμεινε έκπληκτος με αυτό που είδε. Ήταν κάτι καταπληκτικό! Με κάθε φτυαριά χώμα που έπεφτε στην πλάτη του, ο γάιδαρος τιναζόταν και έκανε ένα βήμα προς τα πάνω. Οι γείτονες του αγρότη συνέχισαν να πετάνε φτυαριές χώμα πάνω στο ζώο, κι αυτό κάθε φορά τιναζόταν κι έκανε ένα βήμα προς τα πάνω. Πολύ σύντομα, όλοι ήταν έκπληκτοι με το γαϊδούρι να έχει φτάσει στην επιφάνεια του πηγαδιού. Ηθικό δίδαγμα: Η ζωή μπορεί να φέρει σε σας πολλές φτυαριές από σκουπίδια μέσα στο πηγάδι της ζωής σας. Να θυμάστε όμως πως κάθε ένα από τα προβλήματά σας αυτά είναι ένα εφαλτήριο. Μπορούμε να βγούμε από τα βαθύτερα πηγάδια απλά με ένα τίναγμα. Πατάμε πάνω στο πρόβλημα (στα σκουπίδια και σε αυτούς που τα πετάνε με σκοπό να θάψουν οτι η λογική τους δεν αντέχει και η ζωή τους δεν φτάνει) και κάνουμε ένα βήμα πάνω.
http://www.sarkastis.gr/?p=2410\
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)