Οι πρώτοι σωλήνες για τον υποθαλάσσιο αγωγό South Stream θα φθάσουν στο
λιμάνι του Μπουργκάς έως τα τέλη Μαΐου, μετέδωσε το ειδησεογραφικό
πρακτορείο Focus, επικαλούμενο δηλώσεις Βούλγαρου αρμόδιου.
Σύμφωνα με τον πλοίαρχο Γκεόρκε Ντερέλιεφ, εκπρόσωπο της εταιρείας στις λιμενικές αποθήκες της οποίας θα ξεφορτώνονται οι σωλήνες, μόνο για την πρώτη από τις συνολικά τέσσερις υποθαλάσσιες «διαδρομές» (σήραγγες) του αγωγού, που θα διανύσουν τον Εύξεινο Πόντο προτού βγουν στην ακτή της Βουλγαρίας, θα χρειαστούν 840.000 τόνοι σωλήνων.
Ο ίδιος πρόσθεσε, ότι το πρώτο φορτίο σωλήνων ρωσικής κατασκευής αναμένεται να φτάσει με πλοίο στο λιμάνι του Μπουργκάς έως το τέλος του τρέχοντος μήνα.
Η ηλεκτροσυγκόλληση των σωλήνων ειδικής κατασκευής, που είναι σε θέση να αντέχουν την τεράστια πίεση στο βυθό της Μαύρης Θάλασσας, θα πραγματοποιείται στο Μπουργκάς. Έπειτα από αυτό το στάδιο, θα ξεκινήσει η κατασκευή του ίδιου του αγωγού, με τη σύνδεση των σωλήνων, ο κάθε ένας από τους οποίους θα έχει μήκος 49 μέτρων και θα ζυγίζει 40 τόνους.
«Πρόκειται για το πρώτο, στον κόσμο, σχέδιο κατασκευής αγωγού φυσικού αερίου σε τόσο μεγάλα βάθη: 2200 με 2300 μέτρα, σε ορισμένα σημεία» επεσήμανε ο κ. Ντερέλιεφ, ενώ προσέθεσε ότι «από ό,τι γνωρίζω, κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει στον κόσμο».
Πηγή: ΑΜΠΕ
Σύμφωνα με τον πλοίαρχο Γκεόρκε Ντερέλιεφ, εκπρόσωπο της εταιρείας στις λιμενικές αποθήκες της οποίας θα ξεφορτώνονται οι σωλήνες, μόνο για την πρώτη από τις συνολικά τέσσερις υποθαλάσσιες «διαδρομές» (σήραγγες) του αγωγού, που θα διανύσουν τον Εύξεινο Πόντο προτού βγουν στην ακτή της Βουλγαρίας, θα χρειαστούν 840.000 τόνοι σωλήνων.
Ο ίδιος πρόσθεσε, ότι το πρώτο φορτίο σωλήνων ρωσικής κατασκευής αναμένεται να φτάσει με πλοίο στο λιμάνι του Μπουργκάς έως το τέλος του τρέχοντος μήνα.
Η ηλεκτροσυγκόλληση των σωλήνων ειδικής κατασκευής, που είναι σε θέση να αντέχουν την τεράστια πίεση στο βυθό της Μαύρης Θάλασσας, θα πραγματοποιείται στο Μπουργκάς. Έπειτα από αυτό το στάδιο, θα ξεκινήσει η κατασκευή του ίδιου του αγωγού, με τη σύνδεση των σωλήνων, ο κάθε ένας από τους οποίους θα έχει μήκος 49 μέτρων και θα ζυγίζει 40 τόνους.
«Πρόκειται για το πρώτο, στον κόσμο, σχέδιο κατασκευής αγωγού φυσικού αερίου σε τόσο μεγάλα βάθη: 2200 με 2300 μέτρα, σε ορισμένα σημεία» επεσήμανε ο κ. Ντερέλιεφ, ενώ προσέθεσε ότι «από ό,τι γνωρίζω, κάτι τέτοιο δεν έχει ξαναγίνει στον κόσμο».
Πηγή: ΑΜΠΕ