IinfognomonpoliticsΧρόνια Πολλά πρώτα για την γιορτή σου και χρόνια πολλά και για τον Σάββα
Στην εκπαίδευση ενός νέου σημαντικό ρόλο διαδραματίζει, το κοινωνικό περιβάλλον το οικογενειακό περιβάλλον και οι θεσμοί του Κράτους.Στην προκειμένη περίπτωση το εκπαιδευτικό σύστημα. Για να μην αεροβατούμε και να μην φιλοκαλούμεν μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας (να ασχολούμαστε με το ωραίο χωρίς να το παρακάνουμε, επίσης να φιλοσοφούμε χωρίς να φτάνουμε στα άκρα και στη μαλθακότητα) ούτε η Κοινωνία, ούτε το Κράτος μα ούτε και ολάκερο το εκπαιδευτικό σύστημα έδωσε τις ίδιες ευκαιρίες για μόρφωση σε όλα τα παιδιά των Ελλήνων
Ο Ταξικός χαρακτήρας του κράτους και κατά συνέπεια και ο ταξικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης είναι δεδομένος. Όπως δεδομένο είναι και το γεγονός πώς σε όλες τις δημοκρατίες δυτικού τύπου
η συγκέντρωση πλούτου και ισχύος στα λίγα χέρια και η αυξημένη περιθωριοποίηση κοινωνική για την υπόλοιπη κοινωνία και δη για τα κατωτέρα στρώματα της αποτελεί δυσεπίλυτο ζήτημα. Όμως πολλά Έθνη έχουν αναγάγει το σχήμα Ισχυρό Εθνος-Αξιόπιστο Κράτος-Εθνική Στρατηγική ως τον βασικό τους άξονα στην εκπλήρωση της ιστορικής τους αποστολής και την Ισχύ τους ως την πλέον κομβικής σημασίας παράμετρο στην ανάπτυξη τους.Μια ισχύ η οποία και αποτελεί παράγωγο της ικανότητας στην οποία και η εκπαίδευση διαδραματίζει τον πλέον καθοριστικό ρόλο.
Πράγματι το καλύτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι το ανοικτό εκπαιδευτικό ίδρυμα.Ανοικτό όμως όχι μόνο πρός τις πύλες εισόδου του αλλά ανοιχτό στην γνώση , στην έρευνα , στην αγορά. Ανοικτό στις ευκαιρίες .Αυτό το τελευταίο συνεπάγεται δυστυχώς την κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων-κομματικών παραμάγαζων, τον κοινωνικό έλεγχο στην διοίκηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και στο έργο της,.Σήμερα ο φατριασμός και η οικογενειοκρατία , η διαπλοκή και η διαφθορά αποτελούν συστατικό στοιχείο της Εκπαίδευσης δη στα ανωτέρα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα , όλως τυχαίως και τα δομικά στοιχεία της καχεκτικότητα της Ελληνικής κοινωνίας σε όλες τις εκφάνσεις της .Η Εκπαίδευση σε όλες τιος βαθμίδες της είναι η εικόνα του Έθνους,του Κράτους και της Κοινωνίας μας.Τόσα χρόνια χορτάσαμε σωτήρες , είδαμε τι παρήγαγαν, ας μπεί στο κόπο κάποιος να γίνει υπηρέτης του Εθνους και του Λαού μας.
Στην εκπαίδευση ενός νέου σημαντικό ρόλο διαδραματίζει, το κοινωνικό περιβάλλον το οικογενειακό περιβάλλον και οι θεσμοί του Κράτους.Στην προκειμένη περίπτωση το εκπαιδευτικό σύστημα. Για να μην αεροβατούμε και να μην φιλοκαλούμεν μετ' ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας (να ασχολούμαστε με το ωραίο χωρίς να το παρακάνουμε, επίσης να φιλοσοφούμε χωρίς να φτάνουμε στα άκρα και στη μαλθακότητα) ούτε η Κοινωνία, ούτε το Κράτος μα ούτε και ολάκερο το εκπαιδευτικό σύστημα έδωσε τις ίδιες ευκαιρίες για μόρφωση σε όλα τα παιδιά των Ελλήνων
Ο Ταξικός χαρακτήρας του κράτους και κατά συνέπεια και ο ταξικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης είναι δεδομένος. Όπως δεδομένο είναι και το γεγονός πώς σε όλες τις δημοκρατίες δυτικού τύπου
η συγκέντρωση πλούτου και ισχύος στα λίγα χέρια και η αυξημένη περιθωριοποίηση κοινωνική για την υπόλοιπη κοινωνία και δη για τα κατωτέρα στρώματα της αποτελεί δυσεπίλυτο ζήτημα. Όμως πολλά Έθνη έχουν αναγάγει το σχήμα Ισχυρό Εθνος-Αξιόπιστο Κράτος-Εθνική Στρατηγική ως τον βασικό τους άξονα στην εκπλήρωση της ιστορικής τους αποστολής και την Ισχύ τους ως την πλέον κομβικής σημασίας παράμετρο στην ανάπτυξη τους.Μια ισχύ η οποία και αποτελεί παράγωγο της ικανότητας στην οποία και η εκπαίδευση διαδραματίζει τον πλέον καθοριστικό ρόλο.
Πράγματι το καλύτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι το ανοικτό εκπαιδευτικό ίδρυμα.Ανοικτό όμως όχι μόνο πρός τις πύλες εισόδου του αλλά ανοιχτό στην γνώση , στην έρευνα , στην αγορά. Ανοικτό στις ευκαιρίες .Αυτό το τελευταίο συνεπάγεται δυστυχώς την κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων-κομματικών παραμάγαζων, τον κοινωνικό έλεγχο στην διοίκηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και στο έργο της,.Σήμερα ο φατριασμός και η οικογενειοκρατία , η διαπλοκή και η διαφθορά αποτελούν συστατικό στοιχείο της Εκπαίδευσης δη στα ανωτέρα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα , όλως τυχαίως και τα δομικά στοιχεία της καχεκτικότητα της Ελληνικής κοινωνίας σε όλες τις εκφάνσεις της .Η Εκπαίδευση σε όλες τιος βαθμίδες της είναι η εικόνα του Έθνους,του Κράτους και της Κοινωνίας μας.Τόσα χρόνια χορτάσαμε σωτήρες , είδαμε τι παρήγαγαν, ας μπεί στο κόπο κάποιος να γίνει υπηρέτης του Εθνους και του Λαού μας.