Με
τη φράση "εάν η αντίσταση εξυπηρετεί ένα ηθικό αίτημα, δεν μπορεί να
καμφθεί αυτό το ηθικό αίτημα από την επίκληση της νομιμότητας" ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. υπερασπιζόταν τις ενέργειες των
"αγανακτισμένων κατοίκων" του Αγ. Παντελεήμονα, που αποδείχθηκε ότι ήταν
Τάγματα Εφόδου της Χρυσής Αυγής
Είναι σύνηθες πλέον το θέαμα του κοινοβουλευτικού εκπρόσωπου της Ν.Δ.
να καλεί τον ΣΥΡΙΖΑ -από φιλόξενα τηλεοπτικά παράθυρα- να καταδικάσει τη
βία «απ' όπου κι αν προέρχεται». Ο Μ. Βορίδης δεν χάνει την ευκαιρία να
επισημαίνει καθημερινά πλέον «ότι ο ΣΥΡΙΖΑ καλύπτει με την πολιτική
στάση του εγκληματικές ενέργειες αφού διαχωρίζει καλές και κακές
εγκληματικές πράξεις ανάλογα με το πολιτικό κίνητρό τους».
Καλό θα είναι όμως τόσο οι οικοδεσπότες του βουλευτή της Ν.Δ. όσο και το ακροατήριό του να γνωρίσουν μια «άγνωστη» πλευρά του Μ. Βορίδη. Να γνωρίσουν και να θυμηθούν το ακροδεξιό πρόσωπο του κοινοβουλευτικού εκπρόσωπου της Ν.Δ., όταν αυτός απέρριπτε κατηγορηματικά «την καταδίκη της βίας απ' όπου κι αν προέρχεται».
Τον Απρίλιο του 2011 ο Μάκης Βορίδης συμμετείχε σε ένα πάνελ ομιλητών σε εκδήλωση που οργάνωσε το ακροδεξιό περιοδικό Patria παίρνοντας ξεκάθαρη θέση υπέρ της βίας. Αναφερόμενος τότε στα όσα «συνέβαιναν» στον Άγιο Παντελεήμονα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας είχε πάρει καθαρή θέση υπέρ της βίας που ασκούν οι «αγανακτισμένοι κάτοικοι» της περιοχής, που, όπως πρόσφατα αποδείχτηκε, δεν ήταν παρά τα μέλη των ταγμάτων εφόδου της Χ.Α.
Όπως ανέφερε στην ομιλία του ο Μ. Βορίδης, «στον Άγιο Παντελεήμονα έχουμε πολίτες που έχουν προσπαθήσει να ενεργοποιήσουν όποιο νομικό οπλοστάσιο έχουν στη διάθεσή τους για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους. Αφού εξάντλησαν αυτό, οι πολίτες οργανώθηκαν για να υπερασπιστούν τη γειτονιά τους. Εκεί ξαφνικά αρχίζουν οι συλλήψεις και οι απαγορεύσεις των συγκεντρώσεων».
Ακόμη πιο αποκαλυπτικός όμως ήταν ο Μ. Βορίδης όταν αναφερόταν στη τήρηση του νόμου στην περίπτωση του Αγίου Παντελεήμονα από τις περιβόητες επιτροπές κατοίκων. «Ακούω καμία φορά την περίφημη συζήτηση να καταδικάσουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται. Εγώ θα πω το εξής: Η αντίσταση μιας κοινωνίας κρίνεται από το τι υπηρετεί κάθε φορά η κάθε πράξη. Που σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να έχω μία γενική τοποθέτηση απέναντι σε αυτό. Να το πω πολύ απλά: Εάν η αντίσταση εξυπηρετεί ένα ηθικό αίτημα, δεν μπορεί να καμφθεί αυτό το ηθικό αίτημα από την επίκληση της νομιμότητας».
Σύμφωνα λοιπόν με τον Θ. Πλεύρη δύο είναι οι τρόποι αντιμετώπισης της μετανάστευσης. Η φύλαξη των συνόρων και τα «αντικίνητρα», όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε, παραμονής των μεταναστών στη χώρα.
Όπως ο ίδιος εξηγούσε καταχειροκροτούμενος από το ακροδεξιό ακροατήριο, «η φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται αν δεν υπάρχουν απώλειες και, για να γίνω κατανοητός, αν δεν υπάρχουν νεκροί». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει όμως και η ερμηνεία που δίνει στα «αντικίνητρα». Ο κ. Πλεύρης εξηγούσε πώς αντιλαμβάνεται τη μεταναστευτική πολιτική:
«Όταν είσαι εδώ, δεν θα υπάρχουν κοινωνικές παροχές, δεν θα μπορείς να φας, να πιεις, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο. [...] Πρέπει να περνάνε χειρότερα -από τις χώρες τους. Η κόλαση πρέπει να φαντάζει παράδεισος σε αυτό που θα ζουν εδώ».
Ο Θάνος Πλεύρης με στόμφο περιέγραψε το σχέδιο εξόντωσης των αντιπάλων του λέγοντας πως «το ελληνικό έθνος θέλει εθνική κοινωνία, δεν θέλει καμία πολυπολιτισμική, πολυεθνική κοινωνία και να ξέρουν ότι, αν επιλέξουν την κλιμάκωση και τον πόλεμο, το αίμα που θα χυθεί δεν θα είναι αίμα Ελλήνων, θα είναι αυτών που προδίδουν αυτό τον τόπο ευθέως».
Μεταξύ των ομιλητών της ακροδεξιάς σύναξης ήταν ο γνωστός για τις ιδέες του Ιωάννης Κωτούλας, η Χριστίνα Σιδέρη, ο παλιός ΕΠΕΝίτης Γιάννης Παναγιωτακόπουλος, ο επιστημονικός συνεργάτης βουλευτή της Χ.Α. Γιάννης Ανδριόπουλος, το στέλεχος της ΟΝΝΕΔ Κώστας Χατζής καθώς και ο εκδότης του «Ελεύθερου Κόσμου» Δημήτρης Ζαφειρόπουλος.
Καλό θα είναι όμως τόσο οι οικοδεσπότες του βουλευτή της Ν.Δ. όσο και το ακροατήριό του να γνωρίσουν μια «άγνωστη» πλευρά του Μ. Βορίδη. Να γνωρίσουν και να θυμηθούν το ακροδεξιό πρόσωπο του κοινοβουλευτικού εκπρόσωπου της Ν.Δ., όταν αυτός απέρριπτε κατηγορηματικά «την καταδίκη της βίας απ' όπου κι αν προέρχεται».
Τον Απρίλιο του 2011 ο Μάκης Βορίδης συμμετείχε σε ένα πάνελ ομιλητών σε εκδήλωση που οργάνωσε το ακροδεξιό περιοδικό Patria παίρνοντας ξεκάθαρη θέση υπέρ της βίας. Αναφερόμενος τότε στα όσα «συνέβαιναν» στον Άγιο Παντελεήμονα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας είχε πάρει καθαρή θέση υπέρ της βίας που ασκούν οι «αγανακτισμένοι κάτοικοι» της περιοχής, που, όπως πρόσφατα αποδείχτηκε, δεν ήταν παρά τα μέλη των ταγμάτων εφόδου της Χ.Α.
Όπως ανέφερε στην ομιλία του ο Μ. Βορίδης, «στον Άγιο Παντελεήμονα έχουμε πολίτες που έχουν προσπαθήσει να ενεργοποιήσουν όποιο νομικό οπλοστάσιο έχουν στη διάθεσή τους για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους. Αφού εξάντλησαν αυτό, οι πολίτες οργανώθηκαν για να υπερασπιστούν τη γειτονιά τους. Εκεί ξαφνικά αρχίζουν οι συλλήψεις και οι απαγορεύσεις των συγκεντρώσεων».
Ακόμη πιο αποκαλυπτικός όμως ήταν ο Μ. Βορίδης όταν αναφερόταν στη τήρηση του νόμου στην περίπτωση του Αγίου Παντελεήμονα από τις περιβόητες επιτροπές κατοίκων. «Ακούω καμία φορά την περίφημη συζήτηση να καταδικάσουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται. Εγώ θα πω το εξής: Η αντίσταση μιας κοινωνίας κρίνεται από το τι υπηρετεί κάθε φορά η κάθε πράξη. Που σημαίνει ότι εγώ δεν μπορώ να έχω μία γενική τοποθέτηση απέναντι σε αυτό. Να το πω πολύ απλά: Εάν η αντίσταση εξυπηρετεί ένα ηθικό αίτημα, δεν μπορεί να καμφθεί αυτό το ηθικό αίτημα από την επίκληση της νομιμότητας».
Αθ. Πλεύρης για μετανάστες: Νεκροί στα σύνορα, να μην μπορούν να ζήσουν εδώ
Στην ίδια εκδήλωση είχε πάρει τον λόγο και ο πρώην βουλευτής και σημερινός αντιπρόεδρος του ΕΟΦ, Θανάσης Πλεύρης. Το θέμα της συζήτησης ήταν ο νόμος για την ιθαγένεια και ο Θ. Πλεύρης ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός όσον αφορά την αποδοχή και επικρότηση της «ρατσιστικής βίας».Σύμφωνα λοιπόν με τον Θ. Πλεύρη δύο είναι οι τρόποι αντιμετώπισης της μετανάστευσης. Η φύλαξη των συνόρων και τα «αντικίνητρα», όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε, παραμονής των μεταναστών στη χώρα.
Όπως ο ίδιος εξηγούσε καταχειροκροτούμενος από το ακροδεξιό ακροατήριο, «η φύλαξη των συνόρων δεν μπορεί να υφίσταται αν δεν υπάρχουν απώλειες και, για να γίνω κατανοητός, αν δεν υπάρχουν νεκροί». Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει όμως και η ερμηνεία που δίνει στα «αντικίνητρα». Ο κ. Πλεύρης εξηγούσε πώς αντιλαμβάνεται τη μεταναστευτική πολιτική:
«Όταν είσαι εδώ, δεν θα υπάρχουν κοινωνικές παροχές, δεν θα μπορείς να φας, να πιεις, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο. [...] Πρέπει να περνάνε χειρότερα -από τις χώρες τους. Η κόλαση πρέπει να φαντάζει παράδεισος σε αυτό που θα ζουν εδώ».
Ο Θάνος Πλεύρης με στόμφο περιέγραψε το σχέδιο εξόντωσης των αντιπάλων του λέγοντας πως «το ελληνικό έθνος θέλει εθνική κοινωνία, δεν θέλει καμία πολυπολιτισμική, πολυεθνική κοινωνία και να ξέρουν ότι, αν επιλέξουν την κλιμάκωση και τον πόλεμο, το αίμα που θα χυθεί δεν θα είναι αίμα Ελλήνων, θα είναι αυτών που προδίδουν αυτό τον τόπο ευθέως».
Μεταξύ των ομιλητών της ακροδεξιάς σύναξης ήταν ο γνωστός για τις ιδέες του Ιωάννης Κωτούλας, η Χριστίνα Σιδέρη, ο παλιός ΕΠΕΝίτης Γιάννης Παναγιωτακόπουλος, ο επιστημονικός συνεργάτης βουλευτή της Χ.Α. Γιάννης Ανδριόπουλος, το στέλεχος της ΟΝΝΕΔ Κώστας Χατζής καθώς και ο εκδότης του «Ελεύθερου Κόσμου» Δημήτρης Ζαφειρόπουλος.