07 Νοεμβρίου 2013

«Πόσο ευτυχισμένος είναι αυτός που λέει ‘είμαι ένας Τούρκος’»


http://www.ekurd.net/mismas/articles/misc2013/11/turkey4825.jpg
Η τουρκική κυβέρνηση αποφάσισε να καταργήσει την υποχρεωτική πρωινή απαγγελία του «andimiz» -"Ορκου Υποταγής"  στα δημοτικά και γυμνάσια της χώρας, «Είμαι Τούρκος, ειλικρινής, εργάζομαι σκληρά. Οι αρχές μου είναι να προστατεύω τους νεότερους, να σέβομαι τους μεγαλύτερους, να αγαπώ την πατρίδα και το έθνος μου περισσότερο από τον εαυτό μου. Το ιδεώδες για μένα είναι να αναδύομαι, να προοδεύω. Εύχομαι η ζωή μου να είναι αφιερωμένη στην ύπαρξη της Τουρκίας». Και κατέληγε, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας, με μια φράση η οποία εξέφραζε την κομβική αρχή του εκπαιδευτικού συστήματος: «Πόσο ευτυχισμένος είναι αυτός που λέει ‘είμαι ένας Τούρκος’». Ο όρκος αυτός είχε σαν στόχο να κατασκευάσει ένα «τουρκικό έθνος», μια τουρκική εθνική ταυτότητα, όπου θα μπορούσαν να συνυπάρχουν μειονότητες και μειονότητες και να μη σκέφτονται με βάση… τη φυγόκεντρο.Στα πλαίσια αυτά η Επιγραφή-απόσταγμα του Τουρκικού Εθνικισμού αφαιρείται απ οτο Ντιγιαρμπακίρ με πρωτοβουλία των Τουρκικών αρχών της πόλης.(defenxepoint.gr,ΕΘΝΟΣ)