17 Οκτωβρίου 2013

Άρθρο κόλαφος Τούρκου δημοσιογράφου για τον αφανισμό της ελληνικής μειονότητας


agia-sofia"Kαι αν ο Oικουμενικός Πατριάρχης ήταν Αμερικανός;" Άρθρο χαστούκι στο καθεστώς Ερντογάν για την υποκρισία και τις διακρίσεις εις βάρος των Ελλήνων και του Πατριαρχείου δημοσίευσε η Χουριέτ

Λίγες ημέρες μόνο μετά τις νέες “υπαναχωρήσεις” του Τούρκου Πρωθυπουργού από τις δεσμεύσεις του στη διεθνή κοινότητα για την επαναλειτουργία της Χάλκης αλλά και την αποκατάσταση του κύρους του Οικoυμενικού Πατριαρχείου και των αδικιών εις βάρος της ελληνικής μειονότητας, πολύ γνωστός Τούρκος αρθρογράφος, δίνει τη δική του “απάντηση” για την ποιότητα της δημοκρατίας και των ανθρώπινων διακιωμάτων στη χώρα του.

Το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στη Χουριέτ:
” Ο Yigit Bulut,o γνωστός παρουσιαστής και τώρα βασικός σύμβουλος του Ερντογάν και εφευρέτης της περίφημης θεωρίας της τηλεκίνησης (σύμφωνα με την οποία σκοτεινές δυνάμεις σχεδιάζουν την δολοφονία του Πρωθυπουργού με τηλεκίνηση) εφηύρε μια καινούργια εξίσου εντυπωσιακή θεωρία.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων, εάν κληθούν να εκφράσουν την γνώμη τους σε δημοψήφισμα θα ψήφιζαν την αποχώρησή τους από την ΕΕ, την επιστροφή τους 200 χρόνια πίσω και την ένωσή τους με την Τουρκία.Καλό θα είναι ο κ.Buluk να σταματήσει να αναφέρει αυτή του την θεωρία ιδίως αν σκοπεύει ποτέ να επισκεφθεί την Ελλάδα-εκτός και αν συνοδεύεται από φίλους και έχει καταναλώσει πολύ ούζο για να μην τον πάρει κανείς στα σοβαρά.

Τελικά ο καθένας μας πια αναρωτιέται τί άλλες σοφές συμβουλές δίνει στον Πρωθυπουργό ο γενναιόδωρος κ.Bulut.Ίσως ένα δημοψήφισμα στην Αυστρία που θα είχε σαν αποτέλεσμα την επιστροφή της ιστορίας 330 χρόνια πίσω και την υποταγή της Βιέννης στους Τούρκους; Μια ψηφοφορία των Κυπρίων για προσάρτηση του νησιού στην Τουρκία; Ή ένα δημοψήφισμα στην Αίγυπτο για την επιστροφή της χώρας στην ένδοξη τουρκική κατοχή; Μήπως το ζήτημα της επανένωσης της Ελλάδας με την Τουρκία πρέπει να τεθεί σε δημοψήφισμα στην Τουρκία αντί στην Ελλάδα;

Αλλά αν ο κ.Bulut πιστεύει πραγματικά στην αξία της λαϊκής ψήφου στο θέμα του επανασχεδιασμού των συνόρων, μπορεί να την προτείνει για την ιδιαίτερη του πατρίδα στα νοτιοανατολικά της χώρας.
Και ενώ ο κ.Bulut ασχολείται με ακραίες θεωρίες –αληθινά μαργαριτάρια-το αφεντικό του ζητάει για άλλη μια φορά την αμοιβαιότητα με την Ελλάδα πριν η κυβέρνησή του παραχωρήσει τα νόμιμα δικαιώματα σε “Τούρκους “ πολίτες.

Ο κ.Ερντογάν επιμένει ότι η Ελλάδα πρέπει να παραχωρήσει περισσότερα θρησκευτικά δικαιώματα στην τουρκική μειονότητα και να χτίσει ένα τζαμί στην Αθήνα αν θέλει να επαναλειτουργήσει η Θεολογική Σχολή της Χάλκης –και τότε ίσως αναγνωρίσει τον πνευματικό ηγέτη της Ορθοδοξίας ως Οικουμενικό.

Ο κ.Ερντογάν έχει δίκιο να ζητά από την Ελλάδα την μεταχείριση της τουρκικής μειονότητας σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στην Ευρωπαϊκή Συνθήκη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Έχει δίκιο να αναμένει από ένα κράτος-μέλος της ΕΕ να αντιμετωπίζει μια εθνική μειονότητα σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές δημοκρατικές και πολιτιστικές αρχές .Αλλά έχει άδικο να το θέτει σε μια βάση αμοιβαιότητας όταν πρόκειται για τα νόμιμα δικαιώματα Τούρκων πολιτών μη τουρκικής καταγωγής.

Ο κ Ερντογάν οφείλει να αντιληφθεί ότι οι μη Τούρκοι πολίτες της Τουρκίας είναι Τούρκοι πολίτες και τα δικαιώματά τους δεν μπορεί να αποτελούν αντικείμενο ανταλλαγής με τον τρόπο με τον οποίο μια ξένη χώρα αντιμετωπίζει τους δικούς της τουρκικής καταγωγής πολίτες.

Αν πάρουμε το παράδειγμα του “Οικουμενικού αλλά όχι Οικουμενικού στην Τουρκία” Πατριάρχη Βαρθολομαίου Β΄, που είναι Τούρκος υπήκοος κάτοικος της Πόλης και ο οποίος τυχαίνει να είναι ο πνευματικός ηγέτης της Ορθοδοξίας.

Θυμίζουμε ότι στην Ορθοδοξία δεν είναι απαραίτητο ο Οικουμενικός Πατριάρχης να είναι Έλληνας, έχουν υπάρξει και μη Έλληνες Οικουμενικοί Πατριάρχες. Ο Πατριάρχης είναι ο Οικουμενικός ηγέτης του Ορθόδοξου κόσμου, όχι ο Πατριάρχης της Ελλάδας, ο επικεφαλής της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας είναι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ και όχι ο Βαρθολομαίος.

Το να ζητά αμοιβαιότητα σε αυτό το θέμα χρησιμοποιώντας σαν μοχλό πίεσης τα δικαιώματα της τουρκικής μειονότητας στην Ελλάδα είναι εξίσου παράλογο με το να ζητά κάτι αντίστοιχο π.χ από την Σερβία μια κατ΄ εξοχήν ορθόδοξη χώρα, πριν αναγνωριστεί ο Οικουμενικός Πατριάρχης ως Οικουμενικός.

Τί θα γινόταν άραγε αν ο Πατριάρχης ήταν Τούρκος υπήκοος Αμερικανικής καταγωγής ή λιβανέζικης; Θα ζητούσε και τότε ο κ.Ερντογάν από την Ουάσινγκτον την βελτίωση των δικαιωμάτων της εκεί τουρκικής μειονότητας πριν αναγνωρίσει τον Πατριάρχη; Θα ζητούσε από τον Λίβανο να σταματήσουν οι απαγωγές Τούρκων προκειμένου να τον αναγνωρίσει ως Οικουμενικό τον Πατριάρχη; Και τί θα έκανε στ΄ αλήθεια αν ο Πατριάρχης ήταν Τούρκος πολίτης προερχόμενος από χώρα όπου δεν υπάρχει τουρκική μειονότητα;

Η αμοιβαιότητα είναι μια πολύ ωραία λέξη αν χρησιμοποιείται σωστά και δίκαια ,αλλά επικίνδυνη αν χρησιμοποιηθεί άδικα. Όπως σωστά αναφέρει ένας αναγνώστης “αν ο Τούρκος Πρωθυπουργός πραγματικά επιθυμεί την αμοιβαιότητα με την γείτονα, ίσως θα πρέπει η Ελλάδα να μειώσει την τουρκική μειονότητα σε μερικές χιλιάδες με προγκρόμ και εκτοπίσεις”.

Είναι γεγονός ότι η τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα έχει αυξηθεί από 129.000 το 1923 στις 150.000 σήμερα, ενώ ο ελληνικός πληθυσμός στην Τουρκία συρρικνώθηκε δραματικά στις μόλις 2.000 από 250.000.

Αλήθεια γιατί οι Έλληνες της Τουρκίας εξαφανίστηκαν τα τελευταία 50 χρόνια αλλά οι Τούρκοι της Ελλάδας προτίμησαν να μείνουν στην πατρίδα τους ;
Του Burak Bekdil”
Πηγή:www.hurriyetdailynews.com
Μετάφραση – Απόδοση : Ειρήνη Γαβαλά
http://7imeres.gr/