Αntinews.Πολύ έντεχνα αποκρύπτεται η σχέση Κράτους - Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ανάγεται σε επίπεδο προσώπων κάτι που βολεύει το λογικό σχήμα ανάπτυξης του θέματος που επέλεξε ο γράφων συμφωνο με το ιδεολογήμα του
Η Τοπική αυτοδιοίκηση ως θεσμός τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης , ως θεσμός τοπικής εξουσίας έχει βαθιές ιστορικές ρίζες στον ελλαδικό χώρο γνώρισε δε απο τα πρώτα χρόνια της υπαρξης του Ελληνικού κράτους την συνταγματική του κατοχύρωση και την θεσμική του αυτονομία
Ομως το μωραϊτικόν σύστημα το οποίο αποτέλεσε την βάση ανάπτυξη της Ελληνικής κοινωνίας σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Το σύστημα αυτό με τις μεταμορφώσεις του άλλοτε σε Κρητικό (μάλιστα επισημαίνεται απο πολλές πλευρές οτι είναι ώρα να καταστεί και ποντιακό) επικράτησε μέχρι και τις αρχές του Β παγκοσμίου πολέμου. Παρά τα όποια προβλήματα στην Ελεύθερη Ελλάδα κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής έγινε μια σημαντική προσπάθεια ο θεσμός να αποκτήσει μια νέα δυναμική. Δυστυχώς όπως και πολλοί άλλοι θεσμοί της Ελεύθερης Ελλάδας εκφυλίστηκαν ως αποτέλεσμα της στρεβλής εφαρμογής τους
Μετά το τέλος του εμφυλίου και σε μία προσπάθεια οι νικητές να αποκτήσουν την Ηγεμονία και σε επίπεδο κοινωνίας εκτός του στρατιωτικού πεδίου ανέπτυξαν μια καχεκτική δημοκρατία όπου το κράτος είναι παρακράτος και το Σύνταγμα Παρα-Σύνταγμα μια παραλλαγή δηλαδή του Μωραιτικού συστήματος .Μια ιστορική διελκυστίνδα μεταξύ Δύσης και Ανατολής , μια προαιώνια σύγκρουση που παράγει την αντιφατικότητα του Έλληνα και που τον κάνει να πιστεύει ότι η πολύ Δημοκρατία βλάπτει
Με τον νέο κώδικα της Αυτοδιοίκησης και με το νέο σύστημα ανάδειξης δημάρχων και δημοτικών συμβούλων τίθενται οι βάσεις για τον απογαλακτισμό της Τ.Α. απο τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του κράτους.Αποτελεί Ιστορικό βήμα το οποίο και προκάλεσε την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ και του νεοναζιστικού μορφώματος της Χ.Α. Είναι το απόλυτο χτύπημα στην κομματοκρατία και το πελατειακό κράτος .
Η παρατήρηση του Κου Μιχελάκη πως "«Στον δημόσιο διάλογο θα πρέπει να σέβεσαι και να μην προσβάλλεις και να μην θίγεις ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με την ψήφο των πολιτών πως ο πολιτικός λόγος δεν έχει ανάγκη από τέτοιους χαρακτηρισμούς», δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία πρέπει άπαντες να πορευτούμε στον τρόπο που προσεγγίζουμε το γίγνεσθαι
Η Τοπική αυτοδιοίκηση ως θεσμός τοπικής και περιφερειακής ανάπτυξης , ως θεσμός τοπικής εξουσίας έχει βαθιές ιστορικές ρίζες στον ελλαδικό χώρο γνώρισε δε απο τα πρώτα χρόνια της υπαρξης του Ελληνικού κράτους την συνταγματική του κατοχύρωση και την θεσμική του αυτονομία
Ομως το μωραϊτικόν σύστημα το οποίο αποτέλεσε την βάση ανάπτυξη της Ελληνικής κοινωνίας σε κοινωνικό και πολιτικό επίπεδο. Το σύστημα αυτό με τις μεταμορφώσεις του άλλοτε σε Κρητικό (μάλιστα επισημαίνεται απο πολλές πλευρές οτι είναι ώρα να καταστεί και ποντιακό) επικράτησε μέχρι και τις αρχές του Β παγκοσμίου πολέμου. Παρά τα όποια προβλήματα στην Ελεύθερη Ελλάδα κατά την διάρκεια της γερμανικής κατοχής έγινε μια σημαντική προσπάθεια ο θεσμός να αποκτήσει μια νέα δυναμική. Δυστυχώς όπως και πολλοί άλλοι θεσμοί της Ελεύθερης Ελλάδας εκφυλίστηκαν ως αποτέλεσμα της στρεβλής εφαρμογής τους
Μετά το τέλος του εμφυλίου και σε μία προσπάθεια οι νικητές να αποκτήσουν την Ηγεμονία και σε επίπεδο κοινωνίας εκτός του στρατιωτικού πεδίου ανέπτυξαν μια καχεκτική δημοκρατία όπου το κράτος είναι παρακράτος και το Σύνταγμα Παρα-Σύνταγμα μια παραλλαγή δηλαδή του Μωραιτικού συστήματος .Μια ιστορική διελκυστίνδα μεταξύ Δύσης και Ανατολής , μια προαιώνια σύγκρουση που παράγει την αντιφατικότητα του Έλληνα και που τον κάνει να πιστεύει ότι η πολύ Δημοκρατία βλάπτει
Με τον νέο κώδικα της Αυτοδιοίκησης και με το νέο σύστημα ανάδειξης δημάρχων και δημοτικών συμβούλων τίθενται οι βάσεις για τον απογαλακτισμό της Τ.Α. απο τον ασφυκτικό εναγκαλισμό του κράτους.Αποτελεί Ιστορικό βήμα το οποίο και προκάλεσε την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ και του νεοναζιστικού μορφώματος της Χ.Α. Είναι το απόλυτο χτύπημα στην κομματοκρατία και το πελατειακό κράτος .
Η παρατήρηση του Κου Μιχελάκη πως "«Στον δημόσιο διάλογο θα πρέπει να σέβεσαι και να μην προσβάλλεις και να μην θίγεις ανθρώπους που έχουν επιλεγεί με την ψήφο των πολιτών πως ο πολιτικός λόγος δεν έχει ανάγκη από τέτοιους χαρακτηρισμούς», δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία πρέπει άπαντες να πορευτούμε στον τρόπο που προσεγγίζουμε το γίγνεσθαι