Η Αστική Δημοκρατία ως πολιτικό σύστημα διαθέτει όρια , φρόνιμο αποτελεί να τα αντιληφθούν οι μετέχοντες στην νομή της Εξουσίας.Ο πολιτικός ρεαλισμός ο οποίος και θα προκύψει θα επιτρέψει την χρήση όλων των προνομίων που παρέχει σε μια ευνομούμενη πολιτεία η εκτελεστική εξουσία ενάντια των πραγματικών εχθρών του δημοκρατικού Πολιτεύματος.Ένας πολιτικός ρεαλισμός ο οποίος και δεν δύναται να αγνοήσει το τι θα επιφέρει η επικράτηση ενός μορφώματος το οποίο θα βασίζεται μόνο στα κατασταλτικά ποινικά μέτρα όπως και δεν δύναται να αγνοήσει το γόνιμο έδαφος που παράγει η οικονομική δυσπραγία και η κοινωνική κρίση στην διαμόρφωση και επέκταση ακροδεξιών πρακτικών και πολιτικών
.Η όποια ανάσχεση της ακροδεξιάς φασιστικής ιδεολογίας κατά συνέπεια δεν μπορεί να εγκλωβιστεί στο σχήμα του συστήματος της «ανοιχτής δημοκρατίας»: της
δημοκρατίας εκείνης που είναι ανοιχτή και διασφαλίζει πλήρη ελευθερία
έκφρασης και διακίνησης όλων των πολιτικών αρχών, ιδεών, γνωμών και
θέσεων, ακόμη και εκείνων που έρχονται σε άμεση λογική αντίθεση με τις
θεμελιώδεις αρχές της δημοκρατίας που εγγυάται το Σύνταγμα. Και τούτο γιατί πρέπει να γίνει αντιληπτό πως οι παραβατικές συμπεριφορές έχουν λάβει χαρακτήρα παράνομης μεθοδευμένης και πολιτικά καθοδηγούμενης δράσης.
Στην θέση οτι η ιστορική εμπειρία έχει καταδείξει πως όταν αρχίσει κάνεις να βάζει όρια σε
ιδέες και θέσεις, δεν υπάρχει τέλος και πως δεν υπάρχει τέλος όταν αρχίσει
να απαγορεύει πολιτικά κόμματα ή πολιτικές οργανώσεις λόγω αντίθεσης
των θέσεών τους στο Σύνταγμα η απάντηση είναι κατηγορηματική.
Δημοκρατική δημιουργική Εξουσία η οποία και θα σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα στην βάση της δημοκρατικής νομιμότητας αλλά και θα διαφυλάττει την Δημοκρατία, Μην Ξεχνούμε πως η πολιτική των άκρων που ακολουθεί η Χρυσή Αυγή παραβιάζει συστηματικά την δημοκρατική νομιμότητα σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο και οι επικρατούσες συνθήκες δεν επιτρέπουν να αφεθεί η επίλυση του ζητήματος αυτού μόνο σε επίπεδο καταστολής και ποινικών διώξεων
Η Θεωρεία των άκρων και η πολιτική εφαρμογή της έχει τεθεί εδώ και δεκαετίες στον Ελλαδικό χώρο σε εφαρμογή, μην κρυβόμαστε.Άπαντες γνωρίζουμε το ιστορικό δημιουργίας του Νεοφασιστικού κινήματος στην Ελλάδα και άπαντες γνωρίζουμε το δόγμα του διαίρει κια βασίλευε καθώς και το δόγμα της εξουδετέρωσης της Δημοκρατίας μέσω της ενίσχυσης των ακραίων πόλων
Το έχουμε γευτεί εντός Ελλαδικού χώρου και δεν δύναται να μιλούμε για διεθνή εμπειρία και να αγνοούμε την Ελληνική ιστορία Φρονηματικό αδίκημα δεν υφίσταται κατά συνέπεια γιατί δεν μιλούμε για ποινικοποίηση της ιδεολογίας αλλά για ποινικοποίηση του τρόπου επιβολής της στην κοινωνία
Στο ερώτημα πως εάν η απαγόρευση της θα πλήξει καίρια και τα θεμέλια
της Ελληνικής δημοκρατίας η απάντηση είναι πιο καίριο πλήγμα θα δεχθεί ένα συνεχίσει να πολιτεύεται ως σήμερα και στο εγγύς μέλλον .Κανείς δεν απαρνείται την αναγκαιότητα ύπαρξης Εθνικής Πολιτικής επί του ζητήματος της μετανάστευσης και της λαθρομετανάστευσης και κανείς όμως δεν δύναται να παραγνωρίζει το βάθος χρόνου που απαιτείται για την εφαρμογή της.Ο Χρόνος δεν είναι σύμμαχος στην προσπάθεια θωράκισης του δημοκρατικού πολιτικού συστήματος και οι συνθήκες φιλικές προ της προσβολή και
«μόλυνση» του.
Στο ερώτημα το αν καταστεί φιλική μετά την απαγόρευση της-άπτεται και συγκεκριμένης συναισθηματικής λειτουργίας του Ελληνα Πολίτη σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο - η απάντηση είναι ότι τούτο βρίσκεται σε άρρηκτη συνάφεια με το κατά πόσο το ειρηνικό περιβάλλον που θα προκύψει απο την απουσία της θα γίνει αντιληπτό από την Ελληνική Κοινωνία
Δεν δύναται ουδείς νοήμων νους να αγνοήσει την αρχή πώς η άμυνα κατά του φασισμού συνίσταται περαιτέρω στη
διαπαιδαγώγηση των πολιτών με βάση τις αξίες της δημοκρατίας και των
ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Αποτελούσε και αποτελεί πάγια αρχή κάθε δημοκρατικού ανθρώπου πως η πραγματική κοινωνική αλλαγή η οποία και μεταμορφώνει την κοινωνία
βασίζεται στην ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης μέσω της μόρφωσης και της διαπαιδαγώγησης