24 Φεβρουαρίου 2015

Να αυτοπυροβοληθούμε!


Δημήτρης Δανίκας- Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί μου ζητάει και να εξυπηρετώ τα δανεικά μου. Και να εφαρμόσω το πρόγραμμά του. Και να πληρώνω έναν σκασμό λεφτά στις αμυντικές τους βιομηχανίεςΚι όμως, έχει δίκιο ο Σόιμπλε. Αφού δανείστηκες, πρέπει να πληρώσεις. Και αφού δανείστηκες, πρέπει να εφαρμόσεις τους όρους των δανειστών. Αλλωστε, σου λέει, αυτό έκαναν η Ιρλανδία και η Πορτογαλία. Γιατί, τι είναι αυτοί; Παιδιά ενός κατώτερου θεού; Τελεία και παύλα!Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί πρώτο. Η Ελλάδα συγκαταλέγεται μέσα στις πρώτες χώρες αγοράς οπλικών συστημάτων για τις αμυντικές της δαπάνες. Πράγμα που δεν συμβαίνει με Ιρλανδία και Πορτογαλία. Ο αδέκαρος δανείζεται για να τροφοδοτεί με τα δανεικά του τις πανίσχυρες βιομηχανίες όπλων των ισχυρότερων οικονομιών του πλανήτη!
Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί δεύτερο. Η Ελλάδα έχει μεταβληθεί σε χωματερή εκατομμυρίων ψυχών του Τρίτου Κόσμου. Πράγμα που δεν συμβαίνει ούτε στην Ιρλανδία, ούτε στην Πορτογαλία. Η Ψωροκώσταινα με το ενάμισι εκατομμύριο ανέργων έχει φορτωθεί στις πλάτες της τους ρακένδυτους που αναγκάζονται να πάρουν των ομματιών τους εξαιτίας των ιμπεριαλιστικών, τυχοδιωκτικών σχεδίων των ισχυρότερων χωρών της Υφηλίου. Αμ δαρμένος, αμ λαλάκας!

Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί τρίτο. Οι Γερμανοί απαιτούν από την Ελλάδα να είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις της. Οταν εκείνοι όχι μόνο δεν εξόφλησαν τα κατοχικά τους δάνεια, αλλά από πάνω αυτά τα δανεικά και αγύριστα κουρεύτηκαν μονοκοντυλιά από τους συμμάχους. Δηλαδή η Ψωροκώσταινα να κάνει αυτό που δεν έκανα εγώ. Γιατί εγώ είμαι το αφεντικό! Η Ελλάδα είναι ένα μηδενικό. Ο νόμος του Μέρφι. Εγώ έχω το καρπούζι, εγώ και το μαχαίρι. Αρχηγού παρόντος πάσα αρχή παυσάτω!

Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί τέταρτο. Αν η Ευρωζώνη των «συμμάχων» μού εγγυηθεί τα σύνορά μου. Αν η Ευρωζώνη των «φίλων» μού επιτρέψει να πορευτώ και να πληρώνω με ρήτρα ανάπτυξης, τότε κανένα πρόβλημα. Μειώνω τις αμυντικές μου δαπάνες κατά το ήμισυ και με το υπόλοιπο πληρώνω τις δόσεις μου! Τόσο απλά!

Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί πέμπτο. Εγώ να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου. Να σέβομαι τις υπογραφές μου. Να μην αλλάζω τακτική και προγράμματα ανάλογα με τα κέφια κάθε εκλεγμένης κυβέρνησης. Πολύ σωστά. Αλλά κι εσύ να τηρήσεις τους στοιχειώδεις κανόνες μιας συμμαχίας. Οχι από αλληλεγγύη. Ούτε για την ψυχή της μάνας σου. Αλλά έστω για το θεαθήναι. Αφού είμαστε σύμμαχοι και ισότιμα μέλη της ίδιας ευρωπαϊκής παρέας, τότε να μοιράσουμε από κοινού τους λαθρομετάναστες σε όλες τις χώρες των «συμμάχων». Αφού είμαστε μέλη της ίδιας κοινότητας, τότε να με ελαφρώσεις από τις αμυντικές μου δαπάνες. Και αφού ισότιμοι εταίροι στην ίδια συμμαχία του ΝΑΤΟ, πώς, διάολο, εξηγείται να απειλείται η εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας από τη «σύμμαχο» Τουρκία;

Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί μου ζητάει και να εξυπηρετώ τα δανεικά μου. Και να εφαρμόσω το πρόγραμμά του. Και να πληρώνω έναν σκασμό λεφτά στις αμυντικές τους βιομηχανίες. Και να σηκώσω στις πλάτες μου όλες αυτές τις ρακένδυτες ψυχές. Και να κόψω κι άλλο τις συντάξεις. Και να αυξήσω τη φορολογία στα ξενοδοχεία. Και να ελευθερώσω τις μαζικές απολύσεις. Και να ξεπουλήσω τη δημόσια περιουσία. Και έτσι να μετατρέψω τη χώρα σε τριτοκοσμική αποικία!

Κι όμως, δεν έχει ακριβώς δίκιο ο Σόιμπλε. Γιατί με όλα αυτά είναι σαν να μας ζητάει με το πιστόλι στον κρόταφο να αυτοπυροβοληθούμε!