02 Δεκεμβρίου 2013

Ο Νικόλας Παπαδόπουλος νέος Πρόεδρος του ΔΗΚΟ

http://sigmalive.com/application/cache/default/images/news/615x340/telikiphoto.jpg
Ο Νικόλας Παπαδόπουλος νέος Πρόεδρος του ΔΗΚΟ
Ο Νικόλας Παπαδόπουλος είναι ο μεγάλος νικητής των εκλογών του ΔΗΚΟ, φέρνοντας τα πάνω κάτω στο πολιτικό σκηνικό. Σε μια εκλογική διαδικασία-μαραθώνιο, με ανατροπές ενστάσεις και την αγωνία να φτάνει στο ζενίθ, κατάφερε να υπερνικήσει τον αντίπαλο του με ποσοστό που ανέρχεται ανεπίσημα στο 51% έναντι 49%.Ο Νικόλας Παπαδόπουλος επικράτησε του αντιπάλου του σε όλες τις επαρχίες πλην της Λευκωσίας και της κάλπης Αμμοχώστου-Λάρνακας. «Απόψε μίλησε ο ΔΗΚΟϊκός κόσμος. Μιλήσατε εσείς και σας άκουσε ολόκληρη η Κύπρος. Θέλω να ευχαριστήσω τις 25 χιλιάδες μέλη του κόμματος που αφιέρωσαν λίγο από το χρόνο τους για να συμμετέχουν στις δημοκρατικές διαδικασίες. Η συμμετοχή σας θα μας βοηθήσει να πετύχουμε την ενότητα μεταξύ ηγεσίας και βάσης», είπε χαρακτηριστικά ο Νικόλας Παπαδόπουλος μετά την ανακήρυξη του. Παράλληλα έτεινε χέρι φιλίας προς τον Μάριο Καρογιάν λέγοντας ότι όσα λέχθησαν διαγράφονται. Από αύριο γυρίζουμε σελίδα και ξεκινούμε σκληρή δουλειά τόνισε..

Συγχαρητήρια Καρογιάν παρά τις ενστάσεις 

Ο απερχόμενος Πρόεδρος του ΔΗΚΟ Μάριος Καρογιάν συνεχάρη τα ξημερώματα της Δευτέρας τον Νικόλα Παπαδόπουλο για την εκλογή του στην προεδρία του κόμματος και του ευχήθηκε κάθε επιτυχία.Σε δηλώσεις μετά την ανακήρυξη του κ. Παπαδόπουλου σε Πρόεδρο του ΔΗΚΟ, ο κ. Καρογιάν είπε ότι «ως στρατιώτης του ΔΗΚΟ θα συνεχίσω να πράττω το καθήκον μου όπως έμαθα σε όλη μου τη διαδρομή και σε όλη μου τη ζωή».

«Παρόλο ότι έχω κάθε λόγο να διαφωνώ και να αμφισβητώ την απόφαση της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής σε ό,τι αφορά τις ενστάσεις τις οποίες έχουμε υποβάλει, παρόλο ότι έχω κάθε λόγο να διαφωνώ με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η εκλογική διαδικασία, ιδιαίτερα στην Πάφο, με μια σειρά ενστάσεις τις οποίες έχουμε υποβάλει όχι μόνο σήμερα αλλά και τις προηγούμενες μέρες που απορρίφθηκαν από την Επιτροπή, εντούτοις η κομματική νομιμότητα μου, η αγάπη μου προς το κόμμα, η αφοσίωσή μου προς τους αγώνες και τις αρχές αυτού του κόμματος αλλά και το αδιάπτωτο ενδιαφέρον για την ενότητα και τη συνοχή του ΔΗΚΟ, για την οποία πάλεψα για χρόνια πολλά, η δική μου δημοκρατική αξιοπρέπεια αλλά και η συνείδησή μου δεν μου επιτρέπουν να διευρύνω τις πληγές στο ΔΗΚΟ», πρόσθεσε.

Τέλος, ο κ. Καρογιάν εξέφρασε ικανοποίηση και ευαρέσκεια γιατί χιλιάδες μέλη και στελέχη του ΔΗΚΟ συμμετείχαν «σε αυτή τη μεγάλη ευρεία εκλογική διαδικασία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που δοκιμάζεται η πολιτική και που η απαξίωση της πολιτικής είναι διαδεδομένη». 
SIGMALIVE.COM, .stockwatch.com.cy