Συνεχίζουν εφτά
Ετσι, στο διαγωνισμό απέμειναν τα εξής εφτά σχήματα:
* Aeroports De La Cote d'Azur (Γαλλία)
* Zurich Airport (Ελβετία)-J&Ρ Avax
* Athens International Airport
* Fraport (Γερμανία)-όμιλος Κοπελούζου
* Vinci (Γαλλία)-Ελλάκτωρ
* Corporacion America (Αργεντινή)-Μέτκα του ομίλου Μυτιληναίος
* Advent (ΗΠΑ)
Στους επόμενους 4-5 μήνες, τα ανωτέρω σχήματα θα λάβουν εμπιστευτικό πληροφοριακό υλικό, με στόχο την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών στις αρχές του 2014.Στην πρώτη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας και Χανίων.
Στην προκήρυξη αναφέρεται πως κατά τη διάρκεια της διαδικασίας το ΤΑΙΠΕΔ μπορεί να συμπεριλάβει στην πρώτη ομάδα μέχρι τρία από τα ακόλουθα αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καλαμάτας, Νέας Αγχιάλου και Αράξου.Στη δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου και Σάμου. Στη δεύτερη ομάδα μπορεί να προστεθούν μέχρι τρία από τα αεροδρόμια Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.Οι όμιλοι που θα κερδίσουν τους δύο διαγωνισμούς θα αναλάβουν τη διαχείριση των αεροδρομίων για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30+10 ετών.