Πολιτική είναι η τέχνη του προβλέπειν , το να εργάζεσαι συστηματικά και
μεθοδικά πάνω σε αυτό που θα αποτελεί πραγματικότητα για τους άλλους,
στο απώτερο μέλλον.H δε πολιτική θα ήταν άστοχο να θεωρηθεί ότι
παράγεται μόνο σε σκοτεινούς διαδρόμους όπως επίσης θα ήταν και ηλίθιο
να της αποδοθεί o απόλυτος ιδεαλισμός. Ενα δεύτερο στοιχείο το οποίο
είναι χρήσιμο να επισημαίνεται συχνά πυκνά είναι πως η Ελληνική
κοινωνία έχει πλήρως ακτινογραφηθεί και τούτο σε συνδυασμό με την δομική
καχεκτικότητα της την καθιστά εύκολα χειραγωγισιμη. Επίσης πρέπει να
τονιστεί πως η Ελλάδα διαχρονικά είναι μία χώρα προτεκτοράτο η οποία
και έχει απολέσει σημαντικό μέρος της Εθνικής Κυριαρχίας της, δεν
συμμετέχει ισότιμα στα κέντρα λήψης αποφάσεων ενώ παράλληλα οι
Κυβερνήσεις της έχουν παραχωρήσει σημαντικό μέρος των αρμοδιοτήτων τους
σε εξωθεσμικά κέντρα.
Ο Κος Αβραμόπουλος δεν αποτελεί ένα μέγεθος το οποίο εύκολα ο καθείς μπορεί να παραγνωρίσει όταν προσεγγίζει τα πολιτικά δρώμενα. Το γεγονός ότι όχι απλά έχει επιβιώσει μέσα από πολιτικές συγκρούσεις και τριβές αλλά κρατεί την ισχύ του σε απόλυτο βαθμό χωρίς να διαθέτει ισχυρά ερείσματα επί της κοινωνίας δείχνει και λέγει πολλά για το μέγεθος του και την βαρύτητα του. Τυχόν παραγνώριση του κατά συνέπεια συνιστά στρατηγικό σφάλμα, όσοι το έπραξαν γεύτηκαν σε απόλυτο βαθμό τις συνέπειες της ενέργειας τους αυτής.
Πράγματι η Τουρκία ορμώμενη από το γενικότερο κλίμα έδειξε επιθετικές διαθέσεις σε Αιγαίο, Νοτιοανατολική Μεσόγειο και Μέση Ανατολή. Η στάση των ΗΠΑ έθεσε τέρμα στις τουρκικές φιλοδοξίες .Σε ιστορικές περιόδους μετάβασης της Ελληνικής πολιτικής ζωής η Τουρκία εκμεταλλεύτηκε απόλυτα το κενό εξουσίας το οποίο παράγεται κατά την διαδικασία μετάβασης. Το είδαμε στα Σεπτεμβριανά του 1955, το είδαμε με την ανατροπή του Γεωργίου Παπανδρέου με την αποστασία του 1965, το είδαμε με το πραξικόπημα των αχυράνθρωπων της Χούντας το 1967, στην Τουρκική εισβολή στην Κύπρο σε Αττίλα 1 και 2, στην κρίση των Ιμίων το 1996.Η συγκυρία ήταν ιδιαίτερη ευνοϊκή για τους στρατηγικούς σχεδιασμούς λόγω των συμμαχιών που διέθετε με χώρες που διέθεταν πολύ μεγαλύτερη ισχύς από την δική της. Κάτι τέτοιο σήμερα δεν ισχύει και αυτό οφείλουμε να το καταγράφουμε με εμφατικό τρόπο κατά συνέπεια η πεπατημένη δεν δύναται να ακολουθηθεί για την τουρκική διπλωματία.
Πράγματι ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζεται σε διεθνές επίπεδο ως πιθανό διάδοχο πολιτικό σχήμα της σημερινής κυβέρνησης συνεργασίας,. Πράγματι ενδεχόμενη πολιτική ήττα της Ν.Δ. στις επόμενες βουλευτικές εκλογές θα πυροδοτήσει διαλυτικές διεργασίες στο εσωτερικό της οι οποίες και θα επιφέρουν αλλαγές στην ηγεσία της . Όμως από το σημείο τούτο μέχρι να υποστηρίξουμε ότι η Ελλάδα έχει καταστεί πλέον φερέγγυος συνομιλητής για τον διεθνή παράγοντα, για το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα κα ιτις διεθνείς χρηματαγορές η απόσταση είναι πολύ μεγάλη. Η Ελλάδα εξαιτίας της διεθνούς οικονομικής κρίσης και της κατάρρευσης του οικονομικού μοντέλου ανάπτυξης της αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα των προβλημάτων σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο. Φρόνιμο λοιπόν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ να εγκαταλείψει την επαναστατική γυμναστική να αποκτήσει ρεαλισμό γιατί όταν τα ζητήματα έχουν λάβει πανεθνική διάσταση η όποια λύση είναι μόνο Εθνική
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/11/blog-post_479.html#.VFy6OGc0qho
Ο Κος Αβραμόπουλος δεν αποτελεί ένα μέγεθος το οποίο εύκολα ο καθείς μπορεί να παραγνωρίσει όταν προσεγγίζει τα πολιτικά δρώμενα. Το γεγονός ότι όχι απλά έχει επιβιώσει μέσα από πολιτικές συγκρούσεις και τριβές αλλά κρατεί την ισχύ του σε απόλυτο βαθμό χωρίς να διαθέτει ισχυρά ερείσματα επί της κοινωνίας δείχνει και λέγει πολλά για το μέγεθος του και την βαρύτητα του. Τυχόν παραγνώριση του κατά συνέπεια συνιστά στρατηγικό σφάλμα, όσοι το έπραξαν γεύτηκαν σε απόλυτο βαθμό τις συνέπειες της ενέργειας τους αυτής.
Πράγματι η Τουρκία ορμώμενη από το γενικότερο κλίμα έδειξε επιθετικές διαθέσεις σε Αιγαίο, Νοτιοανατολική Μεσόγειο και Μέση Ανατολή. Η στάση των ΗΠΑ έθεσε τέρμα στις τουρκικές φιλοδοξίες .Σε ιστορικές περιόδους μετάβασης της Ελληνικής πολιτικής ζωής η Τουρκία εκμεταλλεύτηκε απόλυτα το κενό εξουσίας το οποίο παράγεται κατά την διαδικασία μετάβασης. Το είδαμε στα Σεπτεμβριανά του 1955, το είδαμε με την ανατροπή του Γεωργίου Παπανδρέου με την αποστασία του 1965, το είδαμε με το πραξικόπημα των αχυράνθρωπων της Χούντας το 1967, στην Τουρκική εισβολή στην Κύπρο σε Αττίλα 1 και 2, στην κρίση των Ιμίων το 1996.Η συγκυρία ήταν ιδιαίτερη ευνοϊκή για τους στρατηγικούς σχεδιασμούς λόγω των συμμαχιών που διέθετε με χώρες που διέθεταν πολύ μεγαλύτερη ισχύς από την δική της. Κάτι τέτοιο σήμερα δεν ισχύει και αυτό οφείλουμε να το καταγράφουμε με εμφατικό τρόπο κατά συνέπεια η πεπατημένη δεν δύναται να ακολουθηθεί για την τουρκική διπλωματία.
Πράγματι ο ΣΥΡΙΖΑ αντιμετωπίζεται σε διεθνές επίπεδο ως πιθανό διάδοχο πολιτικό σχήμα της σημερινής κυβέρνησης συνεργασίας,. Πράγματι ενδεχόμενη πολιτική ήττα της Ν.Δ. στις επόμενες βουλευτικές εκλογές θα πυροδοτήσει διαλυτικές διεργασίες στο εσωτερικό της οι οποίες και θα επιφέρουν αλλαγές στην ηγεσία της . Όμως από το σημείο τούτο μέχρι να υποστηρίξουμε ότι η Ελλάδα έχει καταστεί πλέον φερέγγυος συνομιλητής για τον διεθνή παράγοντα, για το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα κα ιτις διεθνείς χρηματαγορές η απόσταση είναι πολύ μεγάλη. Η Ελλάδα εξαιτίας της διεθνούς οικονομικής κρίσης και της κατάρρευσης του οικονομικού μοντέλου ανάπτυξης της αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα των προβλημάτων σε περιφερειακό και διεθνές επίπεδο. Φρόνιμο λοιπόν είναι ο ΣΥΡΙΖΑ να εγκαταλείψει την επαναστατική γυμναστική να αποκτήσει ρεαλισμό γιατί όταν τα ζητήματα έχουν λάβει πανεθνική διάσταση η όποια λύση είναι μόνο Εθνική
http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/11/blog-post_479.html#.VFy6OGc0qho