Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η τοποθέτηση του κ. Βασιλάκη στο θέμα των
αεροπορικών σχέσεων με την Τουρκία, μετά και τις διαμαρτυρίες φορέων της
Θεσσαλονίκης για την απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ)
να απαντήσει αρνητικά στο αίτημα που διατύπωσαν οι Τουρκικές
Αερογραμμές, για δρομολόγηση δεύτερης ημερήσιας πτήσης από Θεσσαλονίκη
προς Κωνσταντινούπολη και αντίστροφα.Ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, ζήτησε ίση μεταχείριση από την Τουρκία η
οποία όπως ανέφερε δεν διαθέτει χρονοθυρίδες (slots) στις ελληνικές
εταιρείες ώστε να πετάξουν στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, όπως
προβλέπουν οι διμερείς συμφωνίες των δυο χωρών.
Από το 2009, σημείωσε, η Turskish Airlines κατάφερε να τριπλασιάσει τις πτήσεις προς την Ελλάδα την ώρα που οι ελληνικές εταιρίες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν slots.Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη για την οποία η Aegean από το 2009 έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα, ωστόσο η τουρκική πλευρά δεν δίνει το δικαίωμα (χρονοθυρίδα) .«Κάποια στιγμή πρέπει να δείξουν μια αμοιβαιότητα, τι σόι σχέση είναι αυτή μεταξύ χωρών όπου μόνο ο ένας δίνει», τόνισε με έμφαση http://www.tanea.gr
Από το 2009, σημείωσε, η Turskish Airlines κατάφερε να τριπλασιάσει τις πτήσεις προς την Ελλάδα την ώρα που οι ελληνικές εταιρίες δεν μπορούν να εξασφαλίσουν slots.Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην σύνδεση της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη για την οποία η Aegean από το 2009 έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα, ωστόσο η τουρκική πλευρά δεν δίνει το δικαίωμα (χρονοθυρίδα) .«Κάποια στιγμή πρέπει να δείξουν μια αμοιβαιότητα, τι σόι σχέση είναι αυτή μεταξύ χωρών όπου μόνο ο ένας δίνει», τόνισε με έμφαση http://www.tanea.gr