15 Ιουλίου 2013

Λαθρεπιβάτες σε όνειρα Αλλων

http://2.bp.blogspot.com/_jUNkmQCfLXY/S3PovRf3dMI/AAAAAAAAND4/kntWitexJW0/s320/%CE%91%CE%A1.jpg
Nά με συμπαθήσεις αγαπητέ αναγνώστη άλλα ποτέ δεν ένιωσα την ανάγκη να αναγορευτώ σε στρατηγικό αναλυτή ούτε πολιτικό αναλυτή .Και να μου προσδώσεις την όποια ιδιότητα θα την αποτινάξω, φτιασίδια δεν σήκωσα, δεν σηκώνω και δεν θα σηκώσω ποτέ.Αν κάτι σήκωσα είναι το κεφάλι μου στο ξάγναντο, την ματιά μου στις άκρες του ορίζοντα και την κεφαλή δεν θα την εβάλω σε κανένα ντορβά γιατί η τύχη με έφερε να γεννηθώ Έλληνας.Και το Ελληνας είναι πέρα και πάνω απο ποιά άλλη ιδιότητα είναι στάση ζωής απέναντι σε αξίες ενός  μακραίωνου πολιτισμού με πιο βασικές την ανεξαρτησία και την Ελευθερία. Αν λοιπόν έπιασα τούτο το κουβάρι των εξελίξεων με την μικρή μου ύπαρξη και πάσχισα πάνω του είναι για δική μου εσωτερική ανάγκη.
Γιατί πάντα πίστευα πως τα λάθη μας είναι οι μεγαλύτεροι δάσκαλοι μας, πώς δεν πρέπει να τα αφήνουμε να πλατιάζουν και το πιο ωφέλιμο να μαθαίνουμε απο τα λάθη των άλλων.Είναι λάθος τραγικό να αφήνουμε τέτοια σοβαρά ζητήματα σε επαγγελματίες στρατευμένους και τούτο γιατί απο μόνοι τους ορίζοντας την ύπαρξη τους σε ένα χώρο αυτοπαγιδεύονται και εγκλωβίζονται. Είτε το θέλουν είτε όχι καθίστανται Ηττημένα μυαλά  με τον πλέον εμφατικό τρόπο μέσα απο μια τόση απλή διαδικασία.

Αν με ρωτήσεις πιος είναι ο αντίπαλος μου θα στο πω ξεκάθαρα , η ανικανότητα και η ανυπαρξία της όποιας πολιτικής σκέψης, η αδιαφορία  της όποιας σκέψης απέναντι στο γίγνεσθαι. η επιπολαιότητα της, η έπαρση της και η αλαζονεία της, .Κατηγορίες αντιπάλων , οι κάθε λογής Μεσσίες και προφήτες , οι αρχοντοχωριάτες, οι ριψάσπιδες, οι τυχάρπαστοι και όσοι άγονται και φέρονται απο βουλές άλλων.

Το γραψα πολλές φορές απλά, το Εχω ένα Σχέδιο, σημαίνει πως έχω και ένα όραμα , όραμα δικό μου. Δεν το πούλησα, δεν το διαπραγματεύτηκα δεν το εξαργύρωσα.Δεν το εμπιστεύτηκα σε άλλα χέρια Εχω ένα χρέος τούτο το χρέος  είναι βαρύ έρχεται  απο τα κατάβαθα της ιστορίας μας είναι και είναι δικό μου.Να μάσω τα γράμματα να τα παιδέψω να τα ξανακάμω γράμματα και να τα δώσω πίσω στους ανθρώπους.Αμείλικτος κριτής εσύ αναγνώστη και ο χρόνος.

Οτι κατέθεσα και καταθετώ είναι ότι μαζεύω κάθε μέρα και τα περνώ απο την δική μου κάμινο και την δική σου κριτική.Αλλη πηγή ενημέρωσης δεν έχω εκτός απο το ότι γράφεται, απο το ότι επιμελώς κρύβεται επειδή δεν υπηρετεί και δεν εξυπηρετεί,  και απο το ότι δεν γράφεται και δεν σκοπεύω να αλλάξω.Γιατί οι στρατευμένες σκέψεις κρύβουν πάντα την αλήθεια,δεν την υπηρετούν και έτσι γίνονται δούλοι της Δημόσιας εικόνας τους και υπηρέτες των επιθυμιών, των  αφεντικών και  των αυλικών που τους συνοδεύουν.Αυλικός δεν θα υπάρξω επειδή δεν υπήρξα, αφέντη ούτε τον θεό δεν λογιάζω,σεμνός και ταπεινός απέναντι στο καθαρό και το αληθινό θα στέκομαι πάντα  γιατί εκεί είναι το μεγαλείο και όσοι το φέρουν δεν έχουν ανάγκη απο κάτοπτρα για να αναπαράγουν την  μικρότητα τους  .