06 Μαρτίου 2015

"Θέλω να γυρίσω πίσω και να γυρίσω σε εσένα..." Ποιες ήταν οι τελευταίες κουβέντες του ελληνικής καταγωγής πρώην πεζοναύτη στη πρώην σύντροφό του

Ποιες ήταν οι τελευταίες κουβέντες του ελληνικής καταγωγής πρώην πεζοναύτη στη πρώην σύντροφό του
Μπροστά και κάτω ο ελληνικής καταγωγής Κωνσταντίνος Έρικ Σκάρφιλντ
Ο ελληνικής καταγωγής πρώην πεζοναύτης που σκοτώθηκε στη Συρία τη Δευτέρα από τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους ήθελε να γυρίσει πίσω στη Βρετανία και να προσπαθήσει να αναζωπυρώσει τη σχέση του με την πρώην σύντροφό του Τζέμα Γουέστον.
Σε συνέντευξή της στη βρετανική εφημερίδα «The Daily Mail», η νεαρή γυναίκα αποκάλυψε ότι είχε μιλήσει με τον Κωνσταντίνο Έρικ Σκάρφιλντ πριν από μερικούς μήνες και ενώ εκείνος πολεμούσε στο πλευρό των Κουρδικών δυνάμεων στη Συρία κοντά στη πόλη Κουαμισλί. Ο 25χρονος γνώρισε τη Τζέμα Γουέστον σε κολέγιο του Νότινγκαμπριν από πέντε χρόνια και οι δύο τους είχαν διατηρήσει στενή φιλία παρά το γεγονός ότι η σχέση τους αντιμετώπισε προβλήματα και χώρισαν.
«Την τελευταία φορά που του μίλησα, μόλις πριν από μερικούς μήνες μου είπε: Θέλω να γυρίσω και θέλω να γυρίσω σε εσένα. Είμαι πολύ λυπημένη που αυτό δεν είναι πλέον δυνατό» είπε η 23χρονη στην εφημερίδα, ενώ τόνισε ότι ο πρώην πεζοναύτης ήταν ένας «απίθανος άνθρωπος».

«Σήμαινε πολλά για εμένα και είμαι πραγματικά συντετριμμένη από το θάνατό του. Ο υπέροχος αυτός άνθρωπος θα μου λείπει για την υπόλοιπη ζωή μου» ανέφερε η Γουέστον και συμπλήρωσε ότι ο Κωνσταντίνος Σκάρφιλντ ήθελε να πάει στη Συρία για να βοηθήσει την ανθρωπότητα και να κάνει τη διαφορά.«Όταν μιλήσαμε τελευταία φορά τον ρώτησα εάν θα τα καταφέρει. Μου είπε ότι όλα θα πάνε καλά και πως έκανε αυτό που έπρεπε» ανέφερε η 23χρονη.Την Τετάρτη, κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο ένα βίντεο του 25χρονου πρώην πεζοναύτη, στο οποίο εμφανίζεται ο ίδιος και αναφέρει: «Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Έρικ Σκάρφιλντ. Ήρθα εδώ με δική μου βούληση και ήρθα για να βοηθήσω».




Ο Τζόρνταν Μάτσον, ένας συμπολεμιστής του ελληνοβρετανού από τις ΗΠΑ, έγραψε στο Facebook ότι «ο Κώστας ήταν ένας πειθαρχημένος πολεμιστής και ήθελε να πολεμήσει τον εχθρό».

«Ο Κώστας υπηρέτησε στο Βρετανικό και τον Ελληνικό στρατό μέχρι να έρθει εδώ [στη Συρία]» γράφει ο αμερικανός, και ολοκληρώνει λέγοντας: «Θα συνεχίσω την κληρονομιά σου, αδελφέ, και δεν θα σε ξεχάσω ποτέ…Κράτα μου μια θέση εκεί πάνω». http://www.e-typos.com/