«Όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις έως τώρα ουδέποτε καταπολέμησαν τη
διαφθορά και τη φοροδιαφυγή», ανέφερε μεταξύ άλλων ο επικεφαλής της Κ.Ο.
του κόμματος «Η Αριστερά» (Die Linke) Γκρέγκορ Γκίζι. Ο Γκίζι, ο οποίος
άσκησε κριτική στην συμφωνία για το ελληνικό πρόγραμμα, δηλώντας ότι το
κόμμα του την καταψηφίζει, αναφέρθηκε και στην συμφωνία του ελληνικού
δημοσίου με τη Fraport και την εκποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
«Λέτε στην Ελλάδα: "ιδιωτικοποιήστε". Αυτό είναι de facto λάθος. Τα 14
αεροδρόμια της Ελλάδας θα πάνε στη Fraport. Δηλαδή θα πάνε υπέρ του
δημοσίου στη Γερμανία», είπε ο Γκρέγκορ Γκίζι, για να συνεχίσει:«Τα ελληνικά αεροδρόμια θα περάσουν σε εταιρεία δημοσίου ελέγχου
γερμανικού κρατιδίου σε τιμή πολύ μικρή. Τα 50 δις που ψάχνει η ελληνική
πλευρά από το Ταμείο Εκποιήσεων δεν θα τα βρει ποτέ, σας το εγγυώμαι
αυτό».
Ο Γκίζι, ασκώντας κριτική στην συμφωνία η οποία επετεύχθη και τονίζοντας ότι αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα την αλληλεγγύη του κόμματός του προς τον ελληνικό λαό και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, επισήμανε ότι και με αυτό το πρόγραμμα δημιουργούνται νέα χρέη προκειμένου να καλυφθούν τα παλιά και ανέδειξε το γεγονός ότι η Γερμανία δεν έχει ως τώρα πληρώσει ούτε ένα ευρώ για την Ελλάδα, ενώ έχει η ίδια εξοικονομήσει 100 δισεκατομμύρια ευρώ από την κρίση, λόγω της πολιτικής των επιτοκίων, η οποία, όπως είπε, ασκήθηκε και πάλι σε βάρος των πολιτών, των οποίων η αγοραστική δύναμη μειώθηκε.
ΕΘΝΟΣ
Ο Γκίζι, ασκώντας κριτική στην συμφωνία η οποία επετεύχθη και τονίζοντας ότι αυτό δεν αλλάζει σε τίποτα την αλληλεγγύη του κόμματός του προς τον ελληνικό λαό και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, επισήμανε ότι και με αυτό το πρόγραμμα δημιουργούνται νέα χρέη προκειμένου να καλυφθούν τα παλιά και ανέδειξε το γεγονός ότι η Γερμανία δεν έχει ως τώρα πληρώσει ούτε ένα ευρώ για την Ελλάδα, ενώ έχει η ίδια εξοικονομήσει 100 δισεκατομμύρια ευρώ από την κρίση, λόγω της πολιτικής των επιτοκίων, η οποία, όπως είπε, ασκήθηκε και πάλι σε βάρος των πολιτών, των οποίων η αγοραστική δύναμη μειώθηκε.
ΕΘΝΟΣ