Στο κλείσιμο του μοναδικού εργοστασίου λεωφορείων της στη Γερμανία
προχωρά η γερμανική εταιρεία κατασκευής φορτηγών MAN SE, ενώ η παραγωγή
της θα μεταφερθεί στην Τουρκία όπου οι μισθοί είναι χαμηλότεροι,
απαντώντας έτσι στην πτώση της ζήτησης σε σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές.
Στους 420 εργαζομένους που επηρεάζονται από το μέτρο θα προσφερθούν
νέες θέσεις εργασίας σε ένα γερμανικό τμήμα της Volkswagen, της μητρικής
εταιρείας της MAN, ανακοίνωσε η MAN, που έχει την έδρα της στο Μόναχο.Η συναρμολόγηση των πούλμαν και των δημόσιων λεωφορείων θα έχει
μεταφερθεί από το εργοστάσιο στο Πλάουεν της Γερμανίας στην Άγκυρα ως το
Μάρτιο του 2015, ανακοίνωσε η εταιρεία.Η μεταφορά της παραγωγής
στην Τουρκία, όπου η MAN απασχολεί σχεδόν 1.700 εργάτες στην Άγκυρα, θα
επιτρέψει στον κατασκευαστή να μειώσει σημαντικά τα κόστη παραγωγής
του.
Το εργατικό κόστος στην κατασκευαστική βιομηχανία της Τουρκίας ήταν 5,17 ευρώ την ώρα ανά εργάτη το 2012, περίπου το ένα έβδομο των 36,98 ευρώ που ήταν στη Γερμανία, σύμφωνα με το οικονομικό ινστιτούτο IW που έχει την έδρα του στην Κολονία.Η σουηδική Scania, η οποία είναι ανταγωνίστρια της MAN και ανήκει επίσης στη Volkswagen, ανακοίνωσε το Μάρτιο πως σχεδιάζει να περικόψει 250 θέσεις εργασίας από το τμήμα των λεωφορείων της.
http://www.ethnos.gr/
Το εργατικό κόστος στην κατασκευαστική βιομηχανία της Τουρκίας ήταν 5,17 ευρώ την ώρα ανά εργάτη το 2012, περίπου το ένα έβδομο των 36,98 ευρώ που ήταν στη Γερμανία, σύμφωνα με το οικονομικό ινστιτούτο IW που έχει την έδρα του στην Κολονία.Η σουηδική Scania, η οποία είναι ανταγωνίστρια της MAN και ανήκει επίσης στη Volkswagen, ανακοίνωσε το Μάρτιο πως σχεδιάζει να περικόψει 250 θέσεις εργασίας από το τμήμα των λεωφορείων της.
http://www.ethnos.gr/