29 Νοεμβρίου 2013

Αγοράζοντας Γράμματα με την ψυχή του Μέλιου

http://www.tanea-london.net/NowNews/News071113_files/Pasted%20Graphic%204-filtered.jpg
Antinews.grΞέρεις Αγαπητέ Ακένατον υπήρξαν δεκάδες παιδιά της "άλλης Ελλάδας" αυτή που μόνο ήλιο έχει και ψυχή που δεν μπόρεσαν να βρεθούν στην θέση του Γιάννη και ας άξιζαν. Άλλα τόσα που εγκατέλειψαν την προσπάθεια στην μέση όχι γιατί δεν ήθελαν αλλά για να το πω πολύ απλά γιατί δεν έβγαινε. Δεν έβγαινε όχι μόνο οικονομικά αλλά απο ένα σύνολο συνθηκών που δημιουργούσε το καθηγητικό και φοιτητικό κατεστημένο. Και συμπάθα με που στο θυμίζω μα και αριστερό ήταν και δεξιό. Θα σε ρωτούσα αν πιστεύεις πως το εκπαιδευτικό σύστημα ως έχει στην Ελλάδα δίνει τις ίδιες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά των Ελλήνων; Μην βιαστείς να απαντήσεις



Ο Ταξικός χαρακτήρας του Ελληνικού κράτους , το καχεκτικό μοντέλο ανάπτυξης της κοινωνίας και τα παραγόμενα του, δηλαδή ένας συνδυασμός χρεοκοπημένου κράτους και κοινωνίας το μόνο που παράγει είναι κοινωνική περιθωριοποίηση.Είναι δομικό πρόβλημα κάθε δυτικής κοινωνίας η συγκέντρωση πλούτου και ισχύος στα λίγα χέρια και η αυξημένη περιθωριοποίηση κοινωνική για την υπόλοιπη κοινωνία κα ιδη για τα κατωτέρα στρώματα της

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου το καλύτερο εκπαιδευτικό ίδρυμα είναι το ανοικτό εκπαιδευτικό ίδρυμα.Ανοικτό όμως όχι μόνο πρός τις πύλες εισόδου του αλλά ανοιχτό στην γνώση , στην έρευνα , στην αγορά. Ανοικτό στις ευκαιρίες .Αυτό το τελευταίο συνεπάγεται δυστυχώς την κατάργηση των φοιτητικών παρατάξεων-κομματικών παραμάγαζων και τον κοινωνικό έλεγχο στην διοίκηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.Ο φατριασμός και η οικογενειοκρατία , η διαπλοκή και η διαφθορά δεν έχουν θέση σε εκπαιδευτικά ιδρύματα όπως δεν έχουν θέση στην Ελληνική κοινωνία ολάκερη.

Πράγματι οι καταλήψεις είναι φαινόμενο "προοδευτικής αριστερής προέλευσης" μα η καχεκτικότητα τους παρά την οποία συμμετοχή της Αριστεράς αποτελεί κύρια ευθύνη ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. που κρατούν τις τύχες του τόπου μας εδώ και 40 χρόνια απο την μεταπολίτευση.Τα γράφω όλα αυτα με την ευθύνη που με βαραίνει μια ευθύνη που μου παραδόθηκε απ οτον Μέλιο του Λουντέμη, ελπίζω να γνωρίζεις τι πέρασε στα χέρια της πλέον σκληρότερης έκφρασης  του Δεξιού Δημοκρατικού πολιτεύματος. Η ευθύνη είναι να πάρω τα γράμματα να τα ξανακάνω γράμματα και να τα ξαναδώκω στους ανθρώπους γράμματα .Ελπίζω το παλικάρι που αναφέρεις να το έπραξε και να μην μετέφρασε την ιστορία του σε μια επίπλαστη άνοδο ξεχνώντας το χθές και πως σήμερα και άλλα παιδιά θα βρεθούν στην θέση του. Βλέπεις το σύστημα έχει τρόπους να σε κάμει να ξεχνάς  και να σε απομονώνει απο το κοινωνικό σύνολο.