Ένας παγκόσμιος χάρτης δείχνει την χώρα προέλευσης των ξένων μαχητών που έχει στρατολογήσει το Ισλαμικό Κράτος στις τάξεις του.Πρόκειται για έναν διαδραστικό χάρτη που έφτιαξε το Radio Free Europe/Radio Liberty, λίγο μετά τις αιματηρές επιθέσεις στο Παρίσι που κόστισαν τη ζωή σε 129 ανθρώπους.
Πρωταθλήτρια σε… τζιχαντιστές είναι η Γαλλία αφού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία 1.200 περίπου Γάλλοι έχουν μεταβεί στη Συρία για να ενταχθούν στο Ισλαμικό Κράτος. Ακολουθεί η Τουρκία με 1.000 περίπου μαχητές και το Ηνωμένο Βασίλειο με περίπου 600.Σε αναλογία με τον πληθυσμό της χώρας, είναι η Βοσνία - Ερζεγοβίνη που κρατά τα πρωτεία με περίπου 92 πολίτες της ανά εκατομμύριο να πολεμούν στο πλευρό του Ισλαμικού Κράτους, με το Κόσσοβο να ακολουθεί με περίπου 83 πολίτες ανά εκατομμύριο, και την Αλβανία με περίπου 46.Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέρχονται από το Διεθνές Κέντρο Μελέτης της Ριζοσπαστικοποίησης και της Πολιτικής Βίας αλλά και τον έγκριτο διεθνή Τύπο, η Ελλάδα δεν φαίνεται να έχει «στείλει» μαχητές στα προπύργια των τζιχαντιστών.http://tvxs.gr/news/kosmos/apo-poy-proerxontai-oi-tzixantistes-toy-islamikoy-kratoys?utm_content=buffer043e0&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
Πρωταθλήτρια σε… τζιχαντιστές είναι η Γαλλία αφού σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία 1.200 περίπου Γάλλοι έχουν μεταβεί στη Συρία για να ενταχθούν στο Ισλαμικό Κράτος. Ακολουθεί η Τουρκία με 1.000 περίπου μαχητές και το Ηνωμένο Βασίλειο με περίπου 600.Σε αναλογία με τον πληθυσμό της χώρας, είναι η Βοσνία - Ερζεγοβίνη που κρατά τα πρωτεία με περίπου 92 πολίτες της ανά εκατομμύριο να πολεμούν στο πλευρό του Ισλαμικού Κράτους, με το Κόσσοβο να ακολουθεί με περίπου 83 πολίτες ανά εκατομμύριο, και την Αλβανία με περίπου 46.Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέρχονται από το Διεθνές Κέντρο Μελέτης της Ριζοσπαστικοποίησης και της Πολιτικής Βίας αλλά και τον έγκριτο διεθνή Τύπο, η Ελλάδα δεν φαίνεται να έχει «στείλει» μαχητές στα προπύργια των τζιχαντιστών.http://tvxs.gr/news/kosmos/apo-poy-proerxontai-oi-tzixantistes-toy-islamikoy-kratoys?utm_content=buffer043e0&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer